Ga naar inhoud

Sinterklaas kado


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Nou ja, straks komt de Kerstman aan; en wil misschien wat doen\nOh; mark my words: die vult je sok; hij wéét niet van \'de schoen\'..\nÉén ding mag Sint wel duid\'lijk zijn: “ ’t is paarlen voor de zwijnen\ndoe nooit een Hollander een bod, nét vóór je gaat verdwijnen” \n“een half jaar gratis; bést wel leuk, maar dan wordt het betalen\ngeloof me nou; op die manier valt hier geen munt te halen !”\n\n(p.s. mijn tweede voornaam is niet Chagrijn maar Skepticus)..
Link naar reactie
OK, alle winnaars krijgen een licentiecode per PeeBeetje (Persoonlijk Bericht).\n \nJe kunt [URL=\"http://www.emsisoft.nl/asquared/index.htm\"]a-squared Anti-Malware[/URL] gewoon als 30-dagen trial versie installeren.\n \nDit is een volledig werkende versie.\n \nProgramma updaten tot er geen updates meer worden gevonden.\nDe database voor de anti-virusscanner zit niet in het setup-bestand en moet de eerste keer in z\'n geheel worden gedownload. Ook wanneer je een flink aantal (ik dacht 15) updates voor de anti-virus definities mist, mist wordt de complete database weer gedownload. Dit is om de integriteit van de virusdefinitie database te waarborgen.\n \nDan[I][B] voor[/B][/I] 15 december de code in het programma invullen.\n \nDit gaat via; Configuratie > Licentie > Licentiecode invullen.\nDaar de gehele code inclusief de \'-\' tekens invullen.\nDan de nieuw verschenen licentie wél even selecteren/aanklikken!!\nWanneer je een licentie zou kopen werkt dit op exact dezelfde manier, alleen is de licentie dan 1 of 2 jaar geldig. Ligt er maar net aan welke licentie je koopt natuurlijk.\n \n \n \n \nEn als er een pop-up van het programma komt, lees die dan ook even aandachtig.\nWanneer het programma net nieuw geïnstalleerd is zal het ook voor volkomen betrouwbare programma\'s wel eens een pop-up tonen. Dit gaat dan over het [B]gedrag[/B] van dat programma. Een programma dat bijvoorbeeld onzichtbaar op de achtergrond iets gaat downloaden heeft hetzelfde gedrag als een trojan downloader.\nDaar kun je bij vertrouwde programma\'s soms ook een pop-up voor krijgen.\n \nGewoon een vinkje zetten dat er een regel moet worden gemaakt, en dat gedrag toestaan, of het programma uitsluiten en je krijgt nooit meer een pop-up voor diezelfde actie van datzelfde programma.\n \nZie ook de [URL=\"http://www.emsisoft.nl/nl/kb/articles/tec081001/index.htm\"]Nederlandstalige handleiding[/URL] voor a-squared Anti-Malware 4.
Link naar reactie
[quote=ctrlaltdelete;429893]Papaharry, Fox out of the box en De Moeder kunnen geen PeeBeetje ontvangen.\n \nIk geef de code\'s aan Modje en die zal jullie wel via het e-mail adres dat jullie hebben gebruikt om op dit forum te registreren de code doen toekomen.[/quote]\n\nFox out the box heeft een 64-bit versie van Vista en daarvoor is deze a-squared meen ik niet geschikt?
Link naar reactie
[quote=reintje;429927]Fox out the box heeft een 64-bit versie van Vista en daarvoor is deze a-squared meen ik niet geschikt?[/quote]\n \nEr wordt gewerkt aan een 64-bit versie.\n \nEchter, slechts 2% van de Windows gebruikers gebruikt een 64-bit versie. Voor veel bedrijven is het erg onrendabel om veel tijd en personeel vrij te maken voor de ontwikkeling van 64-bit drivers voor hun software. Daarom zie je dat veel programma\'s niet, of pas veel later beschikbaar zullen zijn voor 64-bit besturingssystemen.
Link naar reactie
Het was een leuke actie, ik deed dan ook heel graag mee,\nen dan ook nog een mooi stukje software gewonnen, ik ben tevree.\nEen half jaar ga ik eens kijken wat deze software allemaal doet,\nen wie weet, bevalt het mij bijzonder goed.\nHet is voor mij een totaal nieuwe tool,\ngaat wel goed komen, zo zegt mijn gevoel.\nBeste Ctraltdelete, bedankt voor dit aardige gebaar,\nik ga mij vast voorbereiden op de Sinterklaasactie van volgend jaar ;)\n \n \n(Y)
Link naar reactie
[QUOTE=ronmar;430035]Het was een leuke actie, ik deed dan ook heel graag mee,\r\nen dan ook nog een mooi stukje software gewonnen, ik ben tevree.\r\nEen half jaar ga ik eens kijken wat deze software allemaal doet,\r\nen wie weet, bevalt het mij bijzonder goed.\r\nHet is voor mij een totaal nieuwe tool,\r\ngaat wel goed komen, zo zegt mijn gevoel.\r\nBeste Ctraltdelete, bedankt voor dit aardige gebaar,\r\n[B]ik ga mij vast voorbereiden op de Sinterklaasactie van volgend jaar[/B] ;)\r\n \r\n \r\n(Y)[/QUOTE]\r\n:D Dat is in elk geval mooi op tijd! :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...