Ga naar inhoud

Sinterklaas kado


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[COLOR=#000000]Al geruime tijd is a-squared Anti-Malware in het Nederlands verkrijgbaar door de vertaalkunsten van Reintje de Vos en Ctrlaltdelete.[/COLOR]\n \n[COLOR=#000000]Nu is de nieuwste versie beschikbaar met als nieuwe features o.a. Surf-Beveiliging en een extra ingebouwde virusscanner van Ikarus!! Deze nieuwe a-squared Anti-Malware 4 kan gewoon samen met elke andere virusscanner en anti-malware programma worden gebruikt.[/COLOR]\n \n[COLOR=#000000]Kon geen plaatje kiezen om hier te posten, er zijn zat plaatjes te vinden in de [/COLOR][URL=\"http://www.emsisoft.nl/nl/kb/articles/tec081001/index.htm\"][COLOR=royalblue]Nederlandse handleiding[/COLOR][/URL][COLOR=black].[/COLOR]\n \n[COLOR=black]Om de release van deze nieuwe versie te vieren mag ik van de makers van het programma 10 licenties weggeven die 6 maanden geldig zijn!![/COLOR]\n \n[COLOR=black]Wil je in aanmerking komen voor zo\'n gratis licentie dan moet je het volgende doen;[/COLOR]\n \n[COLOR=black]Post in dit draadje een Sinterklaas gedicht waarin \"Computer Idee\" voorkomt.[/COLOR]\n[COLOR=black]Minimaal 10, maximaal 20 regels.[/COLOR]\n \n[COLOR=black]Ons aller Modje heb ik gevraagd om scheidsrechter te zijn en de mooiste 10 gedichten te kiezen. De makers van die 10 gedichten krijgen dan een licentie voor 6 maanden voor a-squared Anti-Malware 4.[/COLOR]\n \n[COLOR=black]Meer informatie over a-squared Anti-Malware 4 kun je vinden op [/COLOR][URL=\"http://www.emsisoft.nl\"][U][COLOR=blue]http://www.emsisoft.nl[/COLOR][/U][/URL]\n \nDe gedichten mogen worden geplaatst t/m 5 december.\nWinnaars krijgen een licentiecode die geactiveerd dient te worden voor 15 december.
Link naar reactie
Leuk idee!!\n \nOnlangs op de pc van de Sint\nschoot een popup op in het beeld met Ja en Nee\nnergens op berekend, de onschuld van een kind\nklikt de goedheilig man op ja en hij knikte tevree\nzo makkelijk was het en hij werkte door\nmaar wat was dat nu wat gaat er mis?\nAllerlei bloot en sex, best wel goor,\nde Sint moest het kwijt en ging aan het werk\nmaar het bloot was te sterk\nNa wat gegoogle op \"help en pc\"\nkwam hij op het forum van computeridee,\ndaar kon hij zijn probleem voorleggen aan de leden\ndie met zijn allen hun best deden\nom de pc van de sint schoon te maken\nen van de spyware af te raken\nDit was al snel gedaan\nen de Sint weet van nu af aan\ndat hij op moet letten wat hij doet\ndan gaat het meestal wel goed.
Link naar reactie
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]Het is zo zachtjes aan een feit,[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]dat ook de goedheiligman meegaat met de tijd.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]Steeds vaker met een Laptop in plaats van zijn boek,[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]brengt hij jaarlijks de kindertjes een bezoek.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]Toch vertoont die Laptop soms ook zijn kuren,[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]en dan heeft de Pc Piet het zwaar te verduren.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]Het enige wat dan altijd helpt is goede raad,[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]dus opent piet op het “Computer Idee” forum zijn eigen draad.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]En dan met regelmaat, en tot grote schrik van piet[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]blijkt het een Kerstmanvirus volgens ctrlaltdelete…… [/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]Dan wordt er van alles uit de kast getrokken,[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]en wordt voorkomen dat piet blijft zitten met de brokken.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]Dankzij deze altijd beschikbare helpende hand,[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000]kan de Sint met een gerust hart weer door het hele land.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n\n(G) (G) (G) (G) (G)
Link naar reactie
Sint was helemaal opgewonden\r\nhij had het forum van Computer idee gevonden,\r\nAllerlei vragen kwam hij daar tegen,\r\nen met de antwoorden waren ze niet verlegen\r\nDe leukste termen vlogen om zijn mijter\r\nSnel stuurde hij Piet naar de slijter,\r\n\'Hier moet op gedronken worden Piet!\r\nen op Reintje en Ctrlaltdelete...\'\r\nSint was echt reuze blij,\r\nde tijd van virussen was eindelijk voorbij.\r\n[ATTACH]13428[/ATTACH]
Link naar reactie
Nou het kan niet tippen aan de rest, maar ik doe mee voor de leut...\n\nEen jaar is al weer verstreken\nen de stoomboot is weer aangemeerd\nHet is de Sint gebleken\nsommigen hebben niks bijgeleerd\nzonder anti-malware op hun PC\nhij gelooft zijn ogen niet\nmaar gelukkig is er Computer Idee\nen good old ctrlaltdelete\ndie spelen nu voor Sinterklaas op \'t forum\nen voor deze keer keurt hij dat goed\ndat zal ze morus leren, dat virusmakersschorum\nA2 is HET cadeautje dat je hebben moet...
Link naar reactie
Lieve sint, ik heb een probleem.\nMijn moeder is een forummer bij computer-idee!\nNatuurlijk is het niet extreem,\nMaar, zoals uwe goedheiligheid weet, is een kind NOOIT tevree.\n\nEerst vond ik het wel leuk, een moeder die naar het scherm zat te staren.\nZe typte, hielp mensen, en was bovenal STIL....maar god mocht me bewaren...\nAl snel werd ze een zombie, immuun voor mijn gezeur.\nDit was....niet al te best voor mijn humeur...\n\nMaar mijn verdriet verdween al snel,\nToen jullie haar een tip gaven( DANKJEWEL!)\nIk hoorde van haar over Stargate SG-1\nEn dacht: \"Wat is dat dan?\"\n\nNu zijn we járen later,\nen is ons huis één groot multimediatheater.\nStargate loopt nu op z\'n end,\nMaar ik ben nu een grote vent.\n\nDe perfect geschapen Computer en zijn online-games zijn nu mijn drug!\nMaar...hoe betaal ik haar in godsnaam terug?\nMijn moeder heeft dankzij Computer-idee haar huis veranderd in een tienerparadijs...\nZe verdient TENMINSTE die mooie prijs!!!\n\n\n--------\nJa hoi, ik ben ....uh...Mr X....*Ruis-stem*, oudste Gremlin van ReintjeDeVos, en ik ..uh... verveelde me! En ja, rijmen is voor mij doodsimpel. Helaas heb ik haar nederigheid niet ge-erfd :D Nouja, to whom it may concern: Fijne dag nog!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Laatste kans!! \n \nPost vandaag een gedicht\nNog 22 uur en dit draadje gaat dicht\n \nDan komt ons aller Modje\nMet in haar hand het beruchte slotje\n \nStaat dan nog jouw gedicht hier niet bij\nDan wordt iemand anders van die gratis licentie wel blij\n \nIk doe natuurlijk zelf niet mee\nDus vermijd ik de woorden Computer Idee\n \nOeps, nu schreef ik \'t wel....\n \n \n \n*maakt zich uit de voeten, heel snel*\n \n \n \n:mrgreen:
Link naar reactie
[QUOTE=ctrlaltdelete;429548]Laatste kans!! \r\n \r\nPost vandaag een gedicht\r\nNog 22 uur en dit draadje gaat dicht\r\n \r\nDan komt ons aller Modje\r\nMet in haar hand het beruchte slotje\r\n \r\nStaat dan nog jouw gedicht hier niet bij\r\nDan wordt iemand anders van die gratis licentie wel blij\r\n \r\nIk doe natuurlijk zelf niet mee\r\nDus vermijd ik de woorden Computer Idee\r\n \r\nOeps, nu schreef ik \'t wel....\r\n \r\n \r\n \r\n*maakt zich uit de voeten, heel snel*\r\n \r\n \r\n \r\n:mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\n:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:\r\n\r\nHmzzz tsja, zo is het jureren een appeltje eitje....\r\nEr staan nog maar 6 gedichten in het rijtje\r\n\r\nWas eerst bang niet door de stapel gedichten heen te komen\r\nHad al een hulp piet in dienst genomen....\r\n\r\nMaar die kan rustig weer iets voor zichzelf gaan doen\r\nmisschien iets lekker stoppen in m\'n schoen\r\n\r\nOp deze manier blijft Ctrlaltdelete nog zitten met de prijzen\r\ndus voel me verplicht jullie er toch nog eens op te wijzen;\r\n\r\n\'Kom op met die gedichten!!! Jullie hebben nog maar een dag!\'\r\nPak pen en papier, of ga in word aan de slag!\r\n\r\nEn vergeet niet je brouwsel op het Computer Idee forum te typen...\r\nDan zal Modje zich er eens in gaan verdiepen.\r\n\r\n(A)
Link naar reactie
Nog net op tijd:) \n\nOver een paar uur is de wedstrijd verlopen\nEn zal je het anti-malware programma moeten kopen\n\nAls je nog snel een gedichtje post op het forum van ComputerIdee\nIn de sinterklaas kado-discussie van het Internet café\n\nAls Modje je dan uitkiest\nWeet je dat je niet verliest\n\nEen gratis licentie is geen gezeur\nMet de kredietcrisis aan de deur\n\nJa, ik kan rijmen en dichten\nZonder mijn hemd op te lichten\n\nNu morgen maar eens kijken \nAan wie Modje de licenties uit gaat reiken
Link naar reactie
aan de andere kant (geintje; wat mij betreft buiten mededinging !); \n\nSint piekerde een hele tijd en zei toen: “Piet, wat denk je ? \ndie ‘dinges’ hier heeft alles al ; maar moet tóch een geschenkje !”\n“Een kooitje voor de muis ?” zei Piet; “of dozen voor de schijven ?”\n“Nou, nee” zei Sint; “het moet gewoon een aardigheidje blijven .. \nmisschien... als ik eens langs ga en z\'n C-schijf formateer;\ndan vraagt \'ie::\"C.I.-forumleden; please; verlos me weer !“. \n“Ach Baas”, zei Piet; “doe dat nou niet; ze zijn al zo druk bezig” ;\n “Oké “ zei Sint; “dan ben ik maar (tot volgend jaar) \'afwezig\' ”......
Link naar reactie
Okay, helaas valt er voor mij niks te jureren..... want het zijn niet genoeg gedichten. Wel wil ik de mensen die hun gedicht geplaatst hebben een compliment geven; het zijn erg leuke gedichten (Y)\r\nCtrlaltdelele zal zorgen dat jullie de prijs ontvangen! Gefeliciteerd! <;:o) (G)\r\n\r\nCtrlatldelete, bedankt voor het ter beschikking stellen (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...