Ga naar inhoud

Blauw scherm: Drivelock HDD Bay Password


Aanbevolen berichten

Afgelopen weekend is mijn laptop uitgevallen, sindsdien krijg ik bij het opstarten een blauw scherm met de melding: Drivelock HDD Bay Password. Ik heb contact met de leverancier opgenomen, net 1 dag na de garantietermijn van drie maanden. Willen alleen tegen uurtarief hier naar kijken. Zij zeggen dat ik een wachtwoord heb ingevoerd in de bios, wat niet zo is! \r\nWie van jullie kan me vertellen wat er aan de hand is, en nog belangrijker, hoe ik dit kan oplossen? \r\n\r\nHartelijk dank alvast!
Link naar reactie
To reset the bios password you need to do the following.\r\n1) Remove the main battery and ac adapter.\r\n2) Disconnect the bios battery.\r\n3) Wait for at least 5 minutes.\r\n4) Connect the ac adapter. The laptop should start powering up.\r\n5) Press the cntrl and F11 keys. The laptop should enter the setup menu.\r\n6) The bios is now reset to factory settings.\r\n\r\nDit is wat ik voor je heb kunnen vinden.\r\nNa mijn idee kan het geen kwaad.(wacht anders op antwoord van mede forummers)\r\nAlle stroom moet los van de computer.\r\nEr zit waarschijnlijk ook een kleinere batterij in voor de bios.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...