Ga naar inhoud

Voeding kapot. HD kapot?


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds kort een nieuw moederbord+processor+geheugen en videokaart gekocht.\r\n\r\nMoederbord: Foxconn G3IMX-K\r\nProcessor: Dual Core E2200\r\nGeheugen: 1 GB \r\nVideokaart: Geforce 8500 GT\r\n\r\nHeb alleen de voeding en hd laten zitten.\r\n\r\nMaar sinds een paar dagen maakt de hd rare geluiden, het is net dat een motor wordt gestart maar dan ook weer uit valt. \r\n\r\nEn Soms valt mijn pc zomaar uit en start die opnieuw op. Heeft dat te maken met de hd of de voeding? of allebei?\r\n\r\nHeb ook al Shdiag gedownload om te kijken als de hd kapot is of niet.\r\nMaar als ik Shdiag opstart loopt het programma vast.\r\n\r\nKunnen jullie mij helpen?
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;421071]Een PC loopt niet beter bij een zwaardere voeding, de PC doet het wel of niet, wel kun je haperingen krijgen als er teveel stroom wordt gevraagd maar dat meestal in games als de GPU meer werk moet doen.\r\n\r\nEn op elk moederbord zit een IDE controller, ook de nieuwste.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb geprobeerd. maar de pc van me broer heeft geen ide controller\r\nEr staat wel zoiets op het moederbord maar ik kan de ide kabel er niet inschuiven
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;421071]Een PC loopt niet beter bij een zwaardere voeding, de PC doet het wel of niet, wel kun je haperingen krijgen als er teveel stroom wordt gevraagd maar dat meestal in games als de GPU meer werk moet doen.\r\n\r\nEn op elk moederbord zit een IDE controller, ook de nieuwste.[/QUOTE]\r\n\r\nOok ik had voedingsproblemen toen ik mijn videokaart bij plaatste (8600 GT)\r\nHoe warmer de kaart werd hoe meer vermogen er gebruikt werd en dit veroorzaakte dezelfde problemen zoals beschreven, het plaatsen van een extra fan en het vervangen van mijn voeding van 300 W naar een 450 W had alle gewenste resultaten.\r\nVergeet niet dat een zwaardere voeding ook meer warmteontwikkeling met zich meebrengt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...