Ga naar inhoud

Computer traag na nieuwe videokaart en moederbord


Aanbevolen berichten

Ik hebg een week of twee geleden een nieuw moederbord en videokaart gekocht.\r\n\r\nHet probleem is nu dat mijn computer nog trager loopt dan bijv een 386.\r\n\r\nSpelletjes gaan heel traag.\r\ninternet ook.\r\nzelfs als ik patiance opstart ben ik ruim 2 uur bezig voordat ik dan kan spelen.\r\n\r\ngeef je veel geld uit om een goede computer te hebben kan je er nog niks mee.\r\nik heb van alles geprobeert:\r\nvirusscans, Spywarescans, enz.\r\n\r\nwie kan mij helpen want ik ben ten einde raad\r\n\r\nSpecs:\r\n\r\nMoederbordnaam ASRock ALiveDual-eSATA2\r\nCPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2500 MHz (12.5 x 200) 4800+\r\nGeheugen 4x Corsair 1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL4.0 TwinX\r\nVideokaart XFX nVIDIA GeForce 7900 GS AGP\r\nHD Samsung 320GB SATA300 16MB, HD321KJ\r\nBesturing Microsoft Windows Vista Home Premium 64Bit\r\n\r\nIk hoop dat iemad mij hiermee kan helpen.\r\n\r\nMet Vriendelijke Groet: Peter
Link naar reactie
[url]http://www.digitimes.com/Backgrounders/ArtReview.asp?datePublish=2007/12/06&pages=PD&seq=218[/url]\r\nWeet niet of het wel gaat lukken, ze hebben voor de northbride een oude ULI M1695 gebruikt voor de combi AGP/PCI-e ondersteuning waar geen Vista 64 drivers voor zijn en voor de oude nVidia nForce 3 southbridge zijn ze er ook niet en zouden de onboard Vista drivers dat moeten doen, maar of dat zo is?\r\n\r\nZou maar eens contact opnemen met Asrock want ze geven wel aan dat het bord geschikt zou zijn voor Vista 64.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...