Ga naar inhoud

Geluid doet het niet. Sound blaster


Aanbevolen berichten

Mijn broer heeft een Creative sound blaster live in z\'n pc zitten. Deze geeft geen geluid meer na windows-installatie. Ik heb geprobeerd drivers voor deze te downloaden maar pc geeft aan dat alle onderdelen die in die drivers zitten met dezelfde versie al zijn geïnstalleerd.\r\nNa wat meer opgezocht te hebben qua drivers/stuurprogramma\'s toch maar hierheen gegaan met mijn vraag.\r\n\r\nDe boxen doen het wel want als je ze aandoet hoor je het *pop* geluidje.\r\n\r\nIemand een idee?
Link naar reactie
Zijn ook de Moederbord(chipset) drivers opnieuw geïnstalleerd, deze vind je op de CD die bij het moederbord komt, anders even op de site van de fabrikant kijken.\nWeet je niet welk moederbord in de PC zit, download dan even [URL=\"http://www.majorgeeks.com/download4181.html\"]Everest Home(Klik)[/URL], hiermee kan je achterhalen wat er zoal in je PC zit.
Link naar reactie
Ik heb ook zo\'n probleem. Ik ben hier nieuw trouwens.\r\nIk heb al een tijdje de logitech X-530 (5.1) en ik had daar op het begn problemen mee kwa geluid.\r\nDat is later op de één of andere manier goed gekomen, maar nu moest ik vanwege verbouwingen van mijn kamer alle boxen, pc en dergelijke afsluiten.\r\nDie verbouwing is nu rond dus heb ik alles weer aan gesloten maar nou doen de boxen rechts en links voor het niet meer. Ik heb ze al geconfigureerd maar ze doen het nog steeds niet.\r\nHeeft iemand misschien enig idee wat er aan de hand kan zijn????\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nTogekiller
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...