Ga naar inhoud

Foutmeling bij opstarten laptop


Aanbevolen berichten

Als ik mijn Fujitsu Siemens laptop Amilo Pi1505 opstart krijg ik een zwart scherm met de mededeling : Smart Failure Predicted on Hard Disk 2: WDC WD 1200 BEVS-07LATO-(S1)\r\nWarning: Immediatly back-up your data and replace your hard disk drive. A failure may be imment.\r\nPress F1 to continue.\r\n\r\nNadat ik op F1 heb gedrukt verloopt alles weer normaal, maar heb ik weer opnieuw opgestart dan doet telkens zich dit probleem voor.\r\n\r\nDe laptop is +/- 2 jaar oud en er draait Windows XP Sp-3 op.\r\n\r\nWie heeft een oplossing ????\r\n\r\nAlvast bedankt voor de genomen moeite.
Link naar reactie
[QUOTE]Smart Failure Predicted on Hard Disk 2: WDC WD 1200 BEVS-07LATO-(S1)\n[/QUOTE]\nDit wijst op mogelijke fouten op deze hardeschijf,maak indien mogelijk een backup van de data die er op staat.\n \nGa vervolgens na hoe het met de garantie zit van de laptop,dus neem contact op met Fujitsu Siemens.\n \nWellicht dat er langer garantie zit op de hardeschijf,dan op de laptop,dus check dat ook ;)\n \nJe kunt de schijf ook controleren met een tool van de fabrikant,maar dat zou ik pas doen [U]nadat[/U] je de backup gemaakt hebt.\n \n[URL]http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287[/URL]\n \n \nGreetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...