Ga naar inhoud

Harde schijf opnieuw indelen


Aanbevolen berichten

4 jaar geleden deze computer gekocht. Winkelier heeft de hdd in 2 gedeeltes ingedeeld 80 gb in 2 x 40 Lokaal station C en Lokaal station D. Nu raakt C zo ongeveer vol terwijl D nog veel ruimte heeft. Van C naar D verplaatsen van programma\'s kan volgens mij niet i.v.m. sleutels e.d.\r\nNu mijn vraag kan ik zonder opnieuw formateren D laten vervallen en enkel C als hdd gebruiken met 80 Gb. Ik ben n.l. bang als ik formateer dat ik internet en andere programma\'s niet weer goed kan installeren en omdat dan m.i. ook de cd of dvdplayer-brander niet meer herkend wordt ik niet weer kan opstarten. Tevens extra 4 USBb2 poorten en een derde hdd 250 gb (Lokaal G) laten inbouwen die moeten ook blijven werken.\r\nEen lang verhaal maar mijn technische kennis van computers is zo beperkt dat ik erg bang ben om te formateren.
Link naar reactie
40 gig vol met xp.....er moet op die c partitie toch wel heel veel data staan die te verhuizen is.\r\nje kan dus ook eens op zoek gaan naar film, muziek, documenten, software etc\r\nen deze verplaatsen van c naar d (of elders).\r\n\r\nje kan ook eens een keer ccleaner laten draaien, als dit nog nooit gedaan is kan dat ook wel een paar gig opleveren.\r\n[url]http://www.wurksjops.nl/nieuwforum/viewtopic.php?f=459&t=1074&sid=b66ecad4b4d493ced2fbbc560d6249ba[/url]\r\n\r\nen dan heb je ook nog de herstel punten, 4 jaar herstelpunten is best veel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...