Ga naar inhoud

2de HDD Aankoop Vraagje


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nzoals sommige misschien nog weten, heb ik vorige week mijn computer een upgrade beurtje gegeven ( CPU/Moederboard/Geheugen/Videokaart )\r\n\r\nechter wil ik nu ook een nieuwe HDD met 500 Gb die ook wat sneller is\r\n ( Budget zo rond de €50-60 )\r\n\r\nIk heb al een paar mooie gezien van Samsung bij Alternate, alleen ben ik nog niet helemaal uit over dat \"RAID\" want ik heb al een 80 Gb Maxtor HDD die ik dan alleen wil gebruiken om Windows op te draaien, zodat alles nog iets soepeler kan draaien..\r\n\r\nMoet ik dan nog ergens op letten? of kan ik gewoon een HDD kopen, erin monteren en klaar is kees?\r\n\r\nMet Vriendelijke Groeten,\r\n\r\nKai Bennink\r\n\r\nEdit: Deze wil ik dan kiezen, want veel mensen zijn er tevreden over op Alternate: [URL=\"http://www.alternate.nl/html/product/Harddisks_3,5_inch_SATA_-/Samsung/SpinPoint_T/-1058273/?tn=HARDWARE&l1=Harddisks&l2=Serial-ATA&l3=3%2C5+inch\"]Klik[/URL]
Link naar reactie
Ja, ik heb al Sata kabeltjes, zat bij m\'n moederboard.\r\nDe schroefjes heb ik niet, maar ik neem toch aan dat die bij de HD inzit?\r\n\r\nRaar dat toch zo hier en daar wat mensen zeggen dat die spinpoint F1 zon herrie maakt...\r\nWat kan je eraan doen om te verkomen? of misschien toch een andere HD?\r\n\r\nGreatz\r\n\r\nEdit: Mijn idee is dan om de 80 Gb Maxtor 5400 rpm HD erin te laten om alleen windows op te draaien, de nieuwe HD om programma\'s op te installeren, is dit een goeie keuze? of is een andere opstelling beter/efficienter?
Link naar reactie
In een bulk verpakking zit uitsluitend de harddisk. Er zit niets bij, behalve een plastic zakje of doosje als verpakking. Ik denk dat het M3 is, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb in de loop der jaren dergelijke schroefjes altijd bewaard, zit er dus nooit om verlegen.\n----\nVolgens deze pagina zijn er twee soorten (klopt met mijn ervaring):\n[url]http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_case_screws[/url]
Link naar reactie
Hey,\r\n\r\nik heb de HDD in huis, echter toen ik hem in wilde bouwen, zag ik dat er geen \"voeding-ingang\" inzit, die ik gewent ben( en heb van mijn voeding ) namelijke, een 4 pins voeding ingang heb ik normaal, maar hier zit een andere ingang, weet niet precies hoe je het noemt, maar hij zit links naast de SATA ingang, en is ook zo plat, alleen wat breder...\r\n\r\nWat moet/kan ik hier aan doen? Nieuwe Voeding? HDD Terug sturen? Verleng-stukjes?\r\n\r\nMet Vriendelijke Groeten,\r\n\r\nKai Bennink\r\n\r\nEdit: [URL=\"http://www.prijzenstunters.eu/Webwinkel-Product-879227/Voeding-split-kabel-intern-3,5%22-naar-2-x-SATA.html\"]Is dit wat ik zoek?[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...