Ga naar inhoud

ATI HD 4870, beeld op zwart, drivers of hardware?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik heb nu het probleem met de cpu koeler opgelost alleen krijg ik nu soms onder het gamen scherm probleemen, scherm 1 (default een samsung 226BW) word helemaal zwart en het scherm 2 (17\" oude crt) word groenig met blokken.\r\nIk zou niet weten waar het aan licht, ik heb catalist control center open staan op scherm 2 onder het gamen en de gpu komt niet boven 50% gebruik en word niet warmer dan 75-85 graden celsius.\r\nik heb de 2 PCI-E connectoren van mijn voeding erop aan gesloten, coolermaster real power 520W modulaire voeding met 3 keer 12 volt 19ampere dus dat mag het probleem niet zijn daar ik een niet echt slurpen de processor heb, een E8400 met P45 chipset moederbord de Gigabyte EP45C uit mijn hoofd, in iedergeval de versie met DDR2 en DDR3, ik gebruik alleen 2 DDR2 sloten voor 4Gb geheugen.\r\n\r\nWie kan mij hier mee helpen en heeft een idee wat het probleem is, de drivers of toch de hardware, ik gebruik XP Prof SP2
Link naar reactie
idd sorry niet goed gelezuh, ik denk meer dat het een fout is tussen je monitoren of toch je video kaart niet goed probeer het eens met alleen je samsung aangesloten. Drivers opnieuw installeren en gebruik die op de CD staan van je videokart.\r\n\r\nMaar dat beeld zwart blijft op de een en groengeblokt op de ander is vaak een communicatie fout tussen de kaart en je monitoren. Zit alleen je samsung erop en je blijft slecht beeld houden dan kan je je kaart terug brengen.\r\n\r\ngaat de combo goed tussen TFT en CRT monitor, hebben ze geen andere refreshrate en HZ.\r\n\r\nIk heb nooit 2 schermen op me systeem gehad dus neem me het niet kwalijk als het niet goed is.
Link naar reactie
[quote=KaleKopHagenees;414252]idd sorry niet goed gelezuh, ik denk meer dat het een fout is tussen je monitoren of toch je video kaart niet goed probeer het eens met alleen je samsung aangesloten. Drivers opnieuw installeren en gebruik die op de CD staan van je videokart.\n\nMaar dat beeld zwart blijft op de een en groengeblokt op de ander is vaak een communicatie fout tussen de kaart en je monitoren. Zit alleen je samsung erop en je blijft slecht beeld houden dan kan je je kaart terug brengen.\n\ngaat de combo goed tussen TFT en CRT monitor, hebben ze geen andere refreshrate en HZ.\n\nIk heb nooit 2 schermen op me systeem gehad dus neem me het niet kwalijk als het niet goed is.[/quote]\nZal eens kijken idd, maar op de CD staan verouderde drivers die bekend staan niet erg goed te werken met de HD4870, ik heb de laatste versie van de site van ATI gehaald.\n\nin ATI CCC herkend ie de schermen wel goed en de refresh rates worden ook apart ingesteld, maar ik zag op meerdere sites dat het probleem wel vaker voorkomt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...