Ga naar inhoud

usb harde schijf


Aanbevolen berichten

mijn dochter werkt met deze schijf op school. nu is er het volgende probleem. als zij hem op school aan een computer hangt kan zij zien wat er op staat (1 keer). op de 1 of andere manier wordt iedere keer de bestandsindeling gewijzigd of partities en is de harde schijf niet meer zichtbaar te maken op de computers. als ik dan de harde schijf weg breng gaat de winkel hem formatteren nadat ze de bestanden eraf hebben gehaald, en daarna maken ze er weer een nw partietie op. nu kost mij dat iedere keer 26,70. mijn dochter is nu gewoon bang om de harde schijf te gebruiken. weet iemand hoe ik dit eventueel en met welke programma\'s ik dit zelf kan doen? de school wil er niets aan doen. mijn dochter is niet de enige, ik denk dat er 1 of andere grapjas hiermee bezig is om andere mensen op kosten te jagen.\r\n\r\n\r\n\r\nik hoop dat iemand mij hiermee verder wil helpen
Link naar reactie
[QUOTE=Swisi;412628]Er zit toch ook geen virus op de pc in het school?[/QUOTE]\r\n\r\ndat weet ik niet. maar bij de computerwinkel hebben ze de gegevens er wel af kunnen halen en daarna hebben ze de harde schijf geformatteerd en er een nieuwe partitie opgezet. alleen dat kost een hoop geld, dus zou ik dit zelf graag willen doen want ik denk dat het ongetwijfeld nog wel meer gaat gebeuren. ik zoek dus eigenlijk een paar programma\'s die dat kunnen doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...