Ga naar inhoud

uitzending gemist.. geen beeld wel geluid


Aanbevolen berichten

[QUOTE=karinzijlstra;408639]Als ik bv een programma op rtl4 terug wil zien dan krijg ik een zwart beeld en wel geluid:confused:.. kan iemand mij helpen??\r\n\r\n\r\np.s tijdens het afspelen van een video van You Tube krijg ik wel beeld.[/QUOTE]\r\n\r\nProbeer K-Lite Mega Codec Pack eens. Even opnieuw starten :\r\n\r\n[url]http://www.filehippo.com/download_klite_mega_codec/[/url]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=ricky1;409319]Probeer K-Lite Mega Codec Pack eens. Even opnieuw starten :\r\n\r\n[url]http://www.filehippo.com/download_klite_mega_codec/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nHallo,\r\n\r\nHeb ook hetzelfde probleem.. maar dan met rtlgemist.nl ...wel geluid maar een zwart beeld.\r\n\r\nop de andere computers krijg ik wel alles te zien.. helaas bij 1 pc geen beeld wel geluid.\r\n\r\nGroet,\r\nwillem1950
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
[QUOTE=willem1950;414244]Hallo,\r\n\r\nHeb ook hetzelfde probleem.. maar dan met rtlgemist.nl ...wel geluid maar een zwart beeld.\r\n\r\nop de andere computers krijg ik wel alles te zien.. helaas bij 1 pc geen beeld wel geluid.\r\n\r\nGroet,\r\nwillem1950[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Willem1950,\r\n\r\nIk ga er vanuit dat je werkt met windows 7 en Internet explorer 64.\r\nDe oplossing is vrij simpel, windows 7 heeft in de programmalijst 2 internet explorers.\r\nie 64 en ie.\r\nGa via start raar programma\'s en start de andere explorer maar eens op, je zult zien dat het dan werkt.\r\nMet de rechtermuisknop kun je hem natuurlijk toevoegen aan je bureaublad.\r\n\r\nSucces Leo1950
Link naar reactie
:confused:Hallo allemaal,\r\n\r\nIk ga er vanuit dat je werkt met windows 7 en Internet explorer 64.\r\nDe oplossing is vrij simpel, windows 7 heeft in de programmalijst 2 internet explorers.\r\nie 64 en ie.\r\nGa via start raar programma\'s en start de andere explorer maar eens op, je zult zien dat het dan werkt.\r\nMet de rechtermuisknop kun je hem natuurlijk toevoegen aan je bureaublad.\r\n\r\nSucces Leo1950 :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...