Ga naar inhoud

Printer cartridges bij vullen


Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb hier een printer, scanner en kopie aparaat in 1 van het merk Canon een MP180 ik heb hier de inkt cartridges weer van bijgevult maar de software van de printer blijft aan geven dat ze bijna leeg zijn zowel de zwarte als de kleuren nu mijn vraag hoe zorg ik er voor dat de software ze weer herkent als vol?\r\n\r\n\r\nGroetjes Roy
Link naar reactie
[url]http://www.coldreset.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1567&mode=&order=0&thold=0[/url]\r\n\r\n? Weet verder niets, gewoon gevonden.\r\n\r\nAls dit werkt, zou ik wel afblijven van de EEPROM resetter etc. Daar wil je geen problemen. :p\r\nHet programma is blijkbaar voor onderhoud personeel, dus...
Link naar reactie
  • 1 maand later...
In mijn printer had ik alleen een zwart (origineel Epson) inktpatroon geïnstalleerd, vanwege de kosten. Daarop printte hij echter niet, schijnbaar moesten alle kleuren er in zitten. Heeft iemand anders ook die ervaring, of lag het aan de poort (verkeerde poort geselecteerd, inmiddels verholpen).\r\n\r\nVandaag heb ik nep-cartridges (alleen blauw, magenta en geel, zwart had ik dus al) van de markt op mijn Epson printer geïnstalleerd. Hij printte daarna alleen blauw en zwart, dus ik heb de patronen er nog eens uitgehaald, geschud en goed erin geklikt. Daarna was ineens de zwart heel snel leeg. En de roze en geel doen het nog steeds niet. Kan het zijn, dat die neppers de originele patronen heel snel leegmaken, zodat je alleen nog maar nep koopt? Of kan dat niet en zat hij er al te lang in zonder gebruikt te zijn en was hij daarom zo snel leeg? Maar ook de kleuren gaan razendsnel op, ze zijn in een uurtje al één niveau (v/d 4) gezakt! Je schijnt ze er ook niet meer uit te mogen halen, maar ik moest controleren, of ze er wel goed in zaten... Weet iemand hier iets van en kan hij/zij mij helpen?? En hoe ik de roze en geel werkend krijg? Bedankt!
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
DOE DIT OP EIGEN RISICO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\r\n\r\n\r\nReset inktcardridge met MPTool For MP150, MP160, MP170, MP180, MP450, MP460\r\n\r\nu moet de canonprinter in de \"factory mode\" zien te krijgen\r\n\r\n1 verwijder de netstroomkabel uit de printer\r\n2 druk op de powerknop en blijf deze ingedrukt houden\r\n3 doe de netstroomkabel er weer in\r\n - het groene lampje gaat nu branden\r\n4 druk op (terwijl de powerknop nog is ingedrukt) de stop/reset knop (rode cirkel met driehoek erin) en daarna weer loslaten.\r\n5 powerknop loslaten\r\n - als het goed is blijft het oranje lampje constant branden, en staat de printer in de \"factory mode\"\r\n6 START MP TOOL\r\n\r\n- reset \"BLACK\" of \"COLOR\"\r\n- LAAT HET PROGRAMMA ZIJN WERK DOEN\r\n\r\n7 powerknop wéér indrukken en dan wéér loslaten\r\n8 verwijder de netstroomkabel wéér uit de printer\r\n9 sluit de netstroomkabel wéér aan \r\n\r\nDe Mp-Tool is hieronder te downloaden.\r\nDe tekst welke in low_level_mode.txt welke hier in voorkomt is niet volledig. Zodoende heb ik de tekst hierboven aangevuld.\r\n[URL=\"http://download317.mediafire.com/w33jbwamidjg/3jvqf4e4py9/MPTool_Eng.zip\"]MP-Tool V 0.9.6[/URL] ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...