Ga naar inhoud

problemen met divx


Aanbevolen berichten

ik heb met behulp van divx author een film met menu e.d. gemaakt en alles uitgevoerd maar nu is het bestand opgeslagen als .divx en kan ik het niet branden met nero\r\n\r\nik heb het ook al geprobeerd met de divx player maar daarmee kan ik niet branden aangezien die elke keer de fout geeft dat ik er een lege dvd in moet doen\r\n\r\nen die fout komt weer doordat mijn dvd-drive elke dvd/cd ziet als een schijf met een opslagcapaciteit van 0 mb waar ik dus weer niks van snap.
Link naar reactie
De extensie is nu divx, als je die avi maakt zal het niets aan de grootte veranderen, maar een avi van 4 gig krijg je nooit op een dvd, een geripte dvd b.v. levert een avi op van rond de 800mb.\r\n\r\nToch snap ik er geen hout van, je hebt nu een bestand van 4 gig met de extensie divx, authoring doe je juist om van gemaakte mpeg2 files van een avi en een geluidsspoor een DVD bestandsmap te maken met de nodige vob, ifo en bup files om daar een dvd van te branden.\r\n\r\nOok kun je met Nero menu\'s aanmaken en een dvd branden van een avi.
Link naar reactie
ik zou eerst maar eens kijken wat het nou eigenlijk is voor formaat.\r\nwant het zal wel geen gewone divx/xvid zijn.\r\n\r\ndownload gspot en geef hier eens door wat er uit komt\r\n[url]http://www.headbands.com/gspot/[/url]\r\n\r\nals het toch een avi formaat is is het menu wel foetsie\r\nik hoop voor je dat je het orginele materiaal nog hebt.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...