Anoniem2 Geplaatst: 27 mei 2008 Delen Geplaatst: 27 mei 2008 ik heb met behulp van divx author een film met menu e.d. gemaakt en alles uitgevoerd maar nu is het bestand opgeslagen als .divx en kan ik het niet branden met nero\r\n\r\nik heb het ook al geprobeerd met de divx player maar daarmee kan ik niet branden aangezien die elke keer de fout geeft dat ik er een lege dvd in moet doen\r\n\r\nen die fout komt weer doordat mijn dvd-drive elke dvd/cd ziet als een schijf met een opslagcapaciteit van 0 mb waar ik dus weer niks van snap. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2008 kijk hier eens .\n[URL]http://www.divxstart.com/?show=helpcentre[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2008 maar daar staat niet bij hoe je die met een ander programma kan branden en dat het toch ondersteund blijft Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 weet echt niemand hier een antwoord op?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Als het een AVI is, een DivX of Xvid is dat ook, zou je die gewoon in Nero Vision kunnen slepen om er een DVD van te kunnen maken.\r\n\r\nDe extensie is nu divx? dan kun je die ook avi maken, maar Nero kan beide formaten aan om er een DVD van te maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 hoe kan je die avi maken dan?\r\nen blijft het menu wat ik gemaakt heb en wat bij het bestand inzit bewaard? \r\nik heb namelijk 3 films erin verwerkt en bestand is als .divx bijna 4 gig wordt het bestand dan niet te groot om op een dvd te zetten wanneer ik hem omzet naar .avi? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 De extensie is nu divx, als je die avi maakt zal het niets aan de grootte veranderen, maar een avi van 4 gig krijg je nooit op een dvd, een geripte dvd b.v. levert een avi op van rond de 800mb.\r\n\r\nToch snap ik er geen hout van, je hebt nu een bestand van 4 gig met de extensie divx, authoring doe je juist om van gemaakte mpeg2 files van een avi en een geluidsspoor een DVD bestandsmap te maken met de nodige vob, ifo en bup files om daar een dvd van te branden.\r\n\r\nOok kun je met Nero menu\'s aanmaken en een dvd branden van een avi. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 ow oke maar ik heb gebruik nero express of nero 6 die zat er standaard bij geleverd. maar voor zover ik weet kan ik dat daar niet mee of kan dat ook? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 ik zou eerst maar eens kijken wat het nou eigenlijk is voor formaat.\r\nwant het zal wel geen gewone divx/xvid zijn.\r\n\r\ndownload gspot en geef hier eens door wat er uit komt\r\n[url]http://www.headbands.com/gspot/[/url]\r\n\r\nals het toch een avi formaat is is het menu wel foetsie\r\nik hoop voor je dat je het orginele materiaal nog hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 Hallo,\r\nik probeer een avi bestand af te spelen op dimP en dan krijg ik de volgende error:\r\n\"Sorry, an error occurred while reading ths file:\r\n\r\nfailed initializing decompressor.\r\nMake sure you have aVFW-compatible xvid codec.\"\r\n\r\nWeet iemand wat ik moet doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2008 [quote=Dummie 2.0;388068]Weet iemand wat ik moet doen?[/quote]\nJa, zelf een topic openen , is wat gemakkelijker bij te houden.;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2008 het is een divx file Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen