Ga naar inhoud

2 Filmpjes door elkaar heen laten draaien !


Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIK ben al een heletijd op zoek naar een programma waar je 2 filmpjes door elkaar heen kan laten draaien.. snap je wat ik bedoel ! Dat ik bijv. persoon 1 (ik) film die tegen een denk beeldig persoon 2 praat en dan persoon 2 (ik) die tegen persoon 1 praat !! \r\n\r\nDuss al weten jullie een programmatje of hoe dat heet (is daar een naam voor)
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
[QUOTE=bertbilnaat;381010]Hallo\r\n\r\nIK ben al een heletijd op zoek naar een programma waar je 2 filmpjes door elkaar heen kan laten draaien.. snap je wat ik bedoel ! Dat ik bijv. persoon 1 (ik) film die tegen een denk beeldig persoon 2 praat en dan persoon 2 (ik) die tegen persoon 1 praat !! \r\n\r\nDuss al weten jullie een programmatje of hoe dat heet (is daar een naam voor)[/QUOTE]\r\n\r\nkijk eens op de website van adobe, je kunt daar trials downloaden van verschillende programmas (trials kun je maar voor 30 dage gebruike)\r\nprobeer premiere eens, heb gehoord dat dat goed is (ook van adobe)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...