Ga naar inhoud

Wat is jullie achtergrond?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    111

[quote=Harrison;420153]Ook gezellig zo\'n achtergrond :), plaatje ervan zou fijn zijn :p.[/quote]\n \nIedereen die een klein beedtje kan fotograferen heeft toch wel een eigen gemaakte foto als achtergrond.\nEn waarom zouw je die hier gaan laten zien??\n \nEigenlijk ook erg onbelangrijk ,hoe je bureaublad er uit ziet ,,want als er een prg draait zie je er niks van ,,en draait er geen prg dan zit er ook niemand bij de pc en gaat bij mij na 5 minuten de monitor uit.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;420164]Iedereen die een klein beedtje kan fotograferen heeft toch wel een eigen gemaakte foto als achtergrond.\r\nEn waarom zouw je die hier gaan laten zien??\r\n \r\nEigenlijk ook erg onbelangrijk ,hoe je bureaublad er uit ziet ,,want als er een prg draait zie je er niks van ,,en draait er geen prg dan zit er ook niemand bij de pc en gaat bij mij na 5 minuten de monitor uit.[/QUOTE]\r\n\r\nHet is toch leuk als we iemands anders zijn bureaublad-achtergrond zien. toch :confused:?
Link naar reactie
[quote=Animal;420164] .... \nEigenlijk ook erg onbelangrijk ,hoe je bureaublad er uit ziet ,,want als er een prg draait zie je er niks van ,,en draait er geen prg dan zit er ook niemand bij de pc en gaat bij mij na 5 minuten de monitor uit.[/quote]\nMwa.... \n \n[IMG]http://www.fotostek.nl/zooi/monitoren2.jpg[/IMG]\n \nDit is de gemiddelde grootte van een browser op mijn desktop. een leuke wallpaper is dan wel fijn. 26\" monitor, 1920x1200 desktop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...