Ga naar inhoud

Ubuntu installatie past niet op het beeld


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk ben van plan Ubuntu te gaan installeren. Deze heb ik gedownload vanaf de website van Ubuntu. \r\nIk heb vanaf de cd opgestart maar als ik op Installeren klik past het installatie menuutje niet op het beeldscherm. Alles staat erop behalve de volgende toets ofzo. Hoe krijg ik dit goed, zodat ik ubuntu kan installeren?\r\n[img]http://img183.imageshack.us/img183/4228/voorbeeldlp7.png[/img]
Link naar reactie
je gebruikt volgens mij ook wel een heele kleine resolutie, 640*480 of zo? zet dat eens wat hooger (tenzij je een 14\" scherm van 15 jaar terug hebt) want dat leest meestal wel prettiger, meeste schermen kunnen wel 1024*768 aan, anders 800*600, dat is tegenwoordig wel het minimum om lekker te kunnen werken.
Link naar reactie
[QUOTE=Richt;377336]je gebruikt volgens mij ook wel een heele kleine resolutie, 640*480 of zo? zet dat eens wat hooger (tenzij je een 14\" scherm van 15 jaar terug hebt) want dat leest meestal wel prettiger, meeste schermen kunnen wel 1024*768 aan, anders 800*600, dat is tegenwoordig wel het minimum om lekker te kunnen werken.[/QUOTE]\r\n\r\nDat was juist het probleem, dat lukte niet. 640*480 was de grootste die ik kon instellen.\r\nNa installatie kan ik wel 1024*765 instellen, veel fijner.
Link naar reactie
ongeveer hetzelfde krijg je als je ubuntu wilt instaleren op een pc met een 24\" scherm dan krijg je gewoon sneeuwbeeld, dan moet je hem instaleren op een monitor met een lagere resolutie, na de instalatie de resolutie verhogen en daarna de 24\" monitor weer aansluiten.\ndit is het omgkeerde probleem van wat in dit topic staat ( beeldscherm te groot in plaats van te klein) maar misschien als anderen gaan zoeken naar dit probleem dat ze dan bij dit topic gaan kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...