Ga naar inhoud

Waar vind ik (opstart) geluiden voor Win Xp (& Vista)?(8)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben nu al een poosje aant zoeken gegaan naar nieuwe geluiden voor Xp, De huidige geluiden zijn meschien niet irritant (Dat zou er nog eens bij moeten komen ;) ) maar een beetje variatie, dan het standaard geluids schema kan volgens mij geen kwaad:p\r\n\r\nWeten jullie meschien een goede site waar je (niet irritante8-) ) geluiden voor het opstarten, afsluiten, uitloggen etc. kunt downloaden?\r\n\r\nAlvast Bedankt:cool:
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Ik weet ook wat! :rolleyes:\r\n\r\nKlik of kopieer deze link: [url]http://nl.youtube.com/watch?v=LQe-2USL_iU[/url].\r\n(Plak hem in je adresbalk)\r\n\r\nDaarna kom je uit op youtube en daar komen de geluiden. Als je geluiden van vista hoort, dan moet je naar Start, Alle programma\'s, Bureau-accessoires en dan op entertainment en daarna op geluidsrecorder. klik op het rondje. hij is aan het opnemen. maar, als je het geluid wild opnemen, moet je het filmpje eerst op pauze zetten voordat je gaat opnemen. ( voor het vista geluid!) Snap je?? en daarna moet je het opslaan en in mijn documenten zetten. klik bij geluiden en audio apperaten op bladeren bij het geluid dat je wild wijzigen. klik op mijn documenten en op het geluid. je moet wel lang op volume verhogen met 25% klikken. \r\n\r\nstuur ff een berichtje trug naar me als je het gedaan hebt!\r\n\r\nTom.
Link naar reactie
[quote=Pauluz;361497]Ik ben nu al een poosje aant zoeken gegaan naar nieuwe geluiden voor Xp, De huidige geluiden zijn meschien niet irritant , maar een beetje variatie, dan het standaard geluids schema kan volgens mij geen kwaad[/quote]\ndat zijn dus de standaard geluiden , die de TS niet wil . :rolleyes:\nzo\'n 8 MAANDEN geleden , niet gek voor je eerste post . *-)
Link naar reactie
  • 5 jaren later...
Wow inmiddels zijn we weer bijna 5 jaar verder van het laatste bericht. Was net er weer eens naar aan het zoeken toen ik stuitte op mijn eigen post hier op het forum :P\n\nZelf heb ik nog steeds geen site gevonden met echt leuke intro deuntjes (wel met losse geluiden maar da\'s niet echt veel soeps), kijk ze mogen best mp3 kwaliteit zijn (dan kan ik ze converten naar .Wav). Bijvoorbeeld iets in de trant van dit: [url]http://gnome-look.org/content/show.php/Dream?content=75398[/url] maar vrolijker mag ook wel.\n\nBlijkbaar ben ik niet de enige die een leuk start/boot afsluit geluid zoekt want de post heeft meer dan 5000 hits.\n\nWie heeft er nog goede tips? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie Erik,\r\n\r\nJa, daar had ik ook aan zitten te denken. Ik heb al een heel klein beetje gewerkt met audacity met knippen en plakken (fijn programma!). Nu het in/uitfaden dan nog zien te ontdekken. Ik had ook gedacht om met m\'n keyboard iets te maken.\r\n\r\nMaar goed, als er een site bestond met een breed aanbod aan opstartgeluiden... dan konden we lekker meer kiezen ;)\r\n\r\nAls \'t gelukt is om er zelf te maken dan wil ik de geluiden graag delen met jullie!\r\n\r\nGroetjez van Pauluz!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...