Ga naar inhoud

Hoe krijg mijn oude instellingen terug in windows10?


kareleen

Aanbevolen berichten

Microsoft is voortdurend instellingen aan het veranderen in windows 10. Vroeger had ik daar nooit last van. Vandaag was er weer wat nieuws. Als ik in wil loggen op Binck-bank, kan ik de site wel bereiken, maar als verder wil gaan, blokkeert Edge de verdere voortgang en stuurt mij weer terug naar inloggen. Vul ik weer mijn gegevens in, dan kom ik weer bij Binck uit en als ik verder wil gaan stuurt Edge mij weer terug naar inloggen enz. Heel, heel vervelend. In het begin kon ik mijn foto's importeren zodanig dat de nieuwe geladen werden. Na een update had microsoft weer een nieuw geintje: alle foto's die ik al heb worden nog een keer geïmporteerd, zo krijg langzamerhand vele malen dezelfde foto. Ook knap vervelend. Laat microsoft mij toch met rust laten. Maar ja , hoe krijg ink nu mijn oude instellingen weer terug?
Link naar reactie
Niet. Microsoft ziet Windows niet meer als een product dat wordt verkocht, maar als een service. Dat houdt in dat er via updates altijd nieuwe dingen toegevoegd worden en instellingen gewijzigd worden. Heb zelf al meermaals m'n privacy-instellingen opnieuw moeten doorlopen, ongewenste apps via Powershell moeten verwijderen en alternatieve programma's als standaardprogramma's instellen. Het enige wat rest is zo nu en dan je instellingen nalopen en alternatieve programma's gebruiken, zoals Firefox, VLC, Owncloud, Irfanview... Dan weet je zeker dat MS niet in je instellingen loopt te klooien.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...