Ga naar inhoud

Snelheid verhogen bij uTorrent!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Downloadsnelheid hangt af van de tegenpartij. Daar kun jij niks aan veranderen.\r\nDaarnaast kun je bij populaire bestanden vaak hogere snelheden halen dan bij bestanden die maar een paar mensen hebben.\r\n\r\nAls ik me niet vergis slaat \'peers\' op het aantal mensen waar jij van kunt downloaden en \'seeds\' op het aantal mensen dat van jou kunnen downloaden.
Link naar reactie
[QUOTE]Als ik me niet vergis slaat \'peers\' op het aantal mensen waar jij van kunt downloaden en \'seeds\' op het aantal mensen dat van jou kunnen downloaden.[/QUOTE]\n\nJe vergist je wel:\n\n\n\"Een seeder is iemand die het komplete bestand al op zijn computer heeft gedownload en het bestand nu alleen nog upload. Een leecher is iemand die het bestand nog download maar tegelijk ook upload. Een torrent zal dus sneller gaan met downloaden als er veel seeders zijn en minder leechers.\"\n\n\n\n[URL=\"http://bittorrent.maxcim.nl/compleet.php\"]bron[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...