Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik zou graag willen weten hoe ik mijn download snelheid verhoog bij uTorrent. Soms dan download de torrent 130 kB/s en dan weer 6 kB/s... En wat is belangerijker, dat ik meer Peers heb of meer Seeds? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Downloadsnelheid hangt af van de tegenpartij. Daar kun jij niks aan veranderen.\r\nDaarnaast kun je bij populaire bestanden vaak hogere snelheden halen dan bij bestanden die maar een paar mensen hebben.\r\n\r\nAls ik me niet vergis slaat \'peers\' op het aantal mensen waar jij van kunt downloaden en \'seeds\' op het aantal mensen dat van jou kunnen downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 [QUOTE]Als ik me niet vergis slaat \'peers\' op het aantal mensen waar jij van kunt downloaden en \'seeds\' op het aantal mensen dat van jou kunnen downloaden.[/QUOTE]\n\nJe vergist je wel:\n\n\n\"Een seeder is iemand die het komplete bestand al op zijn computer heeft gedownload en het bestand nu alleen nog upload. Een leecher is iemand die het bestand nog download maar tegelijk ook upload. Een torrent zal dus sneller gaan met downloaden als er veel seeders zijn en minder leechers.\"\n\n\n\n[URL=\"http://bittorrent.maxcim.nl/compleet.php\"]bron[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 Misschien heb ik ongelijk met mijn geplaatste stellen, maar de vraag van Majick is hiermee nog steeds niet beantwoord. Het ging om het verschil tussen peers en seeds, niet tussen seeds en leechers. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen