Ga naar inhoud

een dvd maken


Aanbevolen berichten

@ Rensy, dit is een stukje waarin staat hoe een ondertitel toe te voegen aan een avi.\r\neen matroska container video (.mkv) is iets heel anders en zal ook niet door je dvd speler herkent worden.\r\n\r\n@ marrich77, met nero 7 kan je volgens mij inderdaad een .mkv omzetten naar dvd.\r\nmaar voor zover ik weet kan je in nero geen subs toevoegen.\r\n\r\ndus als de subs er nu vast in staan werkt dit\r\n@ ts , staan ze er vast in of is het een losse .srt\r\nals ze er vast in zitten , met welk prog heb je dat gedaan?
Link naar reactie
[URL=\"http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/\"]ConvertXToDVD (aka DivXtoDVD)[/URL] [I]is a 1 click solution to convert your movie files to a compatible DVD playable on any home DVD player. ConvertXToDVD supports most popular format such Blu-Ray(M2TS), DivX, Xvid, MOV, VOB, Mpeg, Mpeg4, AVI, WMV, MP4, MKV, DV and stream formats. It converts your single files into a compliant DVD Video set of files and burns it on a DVD media. Supports switchable subtitles from srt,sub/idx.[/I]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Als eerste zal je dat MKV bestand moeten converteren naar DVD-bestanden ( BUP, IFO VOB enz. )\r\nTyp in Google \"MKV converteren naar DVD bestanden\" [URL=\"http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&q=MKV+bestand+converteren+naar+dvd&meta=\"](KLIK HIER)[/URL]\r\n[URL=\"http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=274117\"](2 KLIK HIER)[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=ferry48;349524]Kunt u mij summeir aangeven hoe ik dat moet doet ????\r\n\r\ndank[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=ferry48;349526]Moet ik dan beide bestanden openen (de film en de ondertiteling dus een mkv en een srt bestand) en dan de opdracht geven een dvd te branden ???[/QUOTE]\r\n\r\nFerry, aan wie vraag je dit en met welk programma wil je het nu proberen??
Link naar reactie
  • 4 weken later...
ik ben sinds enige dagen in het bezit van een nieuwe computer met vista. wanneerik een gedownloade film brand en deze op mijn dvd recorder wil afspelen duurt het loaden erg lang . uiteindelijk lees ik op het tv scherm ,, no disk,, wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen.\r\nde computer leverancier geeft Vista de schuld. alvast bedankt voor de oplossing. groet dick
Link naar reactie
[QUOTE=dieks64;354454] gebrand met nero 7, bedankt Dick[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=dieks64;354528]ik zou niet weten hoe dit moet. ik brand met het systeem wat in Vista zit. eea werkt geheel automatis. als de dvd gereed is, resp nog in de brander zit, zou ik niet weten hoe ik de dvd moet afsluiten.[/QUOTE]\r\n\r\nbrand je nou met nero of met vista?? je spreekt jezelf tegen\r\nmaar dat geeft niet , we gaan het gewoon proberen vanaf het begin.\r\n\r\n1 wat voor film heb je gedownload is het een avi of een dvd (dvd is een map met daar in een hele berg bestanden met de namen .vob en .ifo en .bup)\r\n\r\n2 wat heb je precies gedaan om de film te branden?\r\nre muisklik en kopieren naar dvd brander of heb je met een programma gebrand en zo ja welk programma
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...