Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 Het lukte me via internet een film te downloaden (mkv-bestand ) hem van een ondertitel te voorzien (en nog synchroon ook) en af te spelen via VLC media player. Hoe kan ik deze film, die nu alleen via de monitor te zien is, branden op een dvd ???\r\n\r\nferry 48\r\n\r\n(}) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2007 via nero vision kan je dit doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 mischien heb je hier wat aan\r\n[URL=\"http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Ondertitels-toevoegen-aan-DivX-films.htm\"]http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Ondertitels-toevoegen-aan-DivX-films.htm[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 @ Rensy, dit is een stukje waarin staat hoe een ondertitel toe te voegen aan een avi.\r\neen matroska container video (.mkv) is iets heel anders en zal ook niet door je dvd speler herkent worden.\r\n\r\n@ marrich77, met nero 7 kan je volgens mij inderdaad een .mkv omzetten naar dvd.\r\nmaar voor zover ik weet kan je in nero geen subs toevoegen.\r\n\r\ndus als de subs er nu vast in staan werkt dit\r\n@ ts , staan ze er vast in of is het een losse .srt\r\nals ze er vast in zitten , met welk prog heb je dat gedaan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 [URL=\"http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/\"]ConvertXToDVD (aka DivXtoDVD)[/URL] [I]is a 1 click solution to convert your movie files to a compatible DVD playable on any home DVD player. ConvertXToDVD supports most popular format such Blu-Ray(M2TS), DivX, Xvid, MOV, VOB, Mpeg, Mpeg4, AVI, WMV, MP4, MKV, DV and stream formats. It converts your single files into a compliant DVD Video set of files and burns it on a DVD media. Supports switchable subtitles from srt,sub/idx.[/I] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 bij nero moet je naar dataschijf maken gaan voeg de film en de sub toe en branden klaar\r\nheb ik ook gedaan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 @ turn.\r\nde ondertitel was al geregeld ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Kunt u mij summeir aangeven hoe ik dat moet doet ????\r\n\r\ndank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Moet ik dan beide bestanden openen (de film en de ondertiteling dus een mkv en een srt bestand) en dan de opdracht geven een dvd te branden ??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Als eerste zal je dat MKV bestand moeten converteren naar DVD-bestanden ( BUP, IFO VOB enz. )\r\nTyp in Google \"MKV converteren naar DVD bestanden\" [URL=\"http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&q=MKV+bestand+converteren+naar+dvd&meta=\"](KLIK HIER)[/URL]\r\n[URL=\"http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=274117\"](2 KLIK HIER)[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 [QUOTE=ferry48;349524]Kunt u mij summeir aangeven hoe ik dat moet doet ????\r\n\r\ndank[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=ferry48;349526]Moet ik dan beide bestanden openen (de film en de ondertiteling dus een mkv en een srt bestand) en dan de opdracht geven een dvd te branden ???[/QUOTE]\r\n\r\nFerry, aan wie vraag je dit en met welk programma wil je het nu proberen?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Ja je moet eerst de film naar avi formaat converteren en dan de film en de sub (.srt) openen en dan downloaden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Ja je moet eerst de film naar avi formaat converteren en dan de film en de sub (.srt) openen en dan branden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 ik ben sinds enige dagen in het bezit van een nieuwe computer met vista. wanneerik een gedownloade film brand en deze op mijn dvd recorder wil afspelen duurt het loaden erg lang . uiteindelijk lees ik op het tv scherm ,, no disk,, wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen.\r\nde computer leverancier geeft Vista de schuld. alvast bedankt voor de oplossing. groet dick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 de dvd recorder, sony Gx210 speelt alle + en - af. de recorder bij de TV. gebrand met nero 7, haha natuurlijk ben ik bereid om langer te wachten. op de computer speelt de gebrande dvd prima af. bedankt Dick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 zorg dat de dvd afgesloten wordt na het branden\n\n[ATTACH]11623[/ATTACH]\n\nhier is de tekst grijs (niet aanklikbaar) dit is goed\nanders moet er een vinkje voor staan\n\nps het is handiger als je voortaan een nieuwe topic opent, tenzij je met dezelfde problemen zit als topic starter. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 ik zou niet weten hoe dit moet. ik brand met het systeem wat in Vista zit. eea werkt geheel automatis. als de dvd gereed is, resp nog in de brander zit, zou ik niet weten hoe ik de dvd moet afsluiten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 daar ben ik weer, ik weet ook niet wat een topic is, dus ook niet hoe deze te openen. groet dick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 [quote=dieks64;354533]daar ben ik weer, ik weet ook niet wat een topic is, dus ook niet hoe deze te openen. groet dick[/quote]\nTopic---Onderwerp\ncomputeridee forum >multimedia >\nlinks boven , nieuw onderwerp posten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2007 [QUOTE=dieks64;354454] gebrand met nero 7, bedankt Dick[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=dieks64;354528]ik zou niet weten hoe dit moet. ik brand met het systeem wat in Vista zit. eea werkt geheel automatis. als de dvd gereed is, resp nog in de brander zit, zou ik niet weten hoe ik de dvd moet afsluiten.[/QUOTE]\r\n\r\nbrand je nou met nero of met vista?? je spreekt jezelf tegen\r\nmaar dat geeft niet , we gaan het gewoon proberen vanaf het begin.\r\n\r\n1 wat voor film heb je gedownload is het een avi of een dvd (dvd is een map met daar in een hele berg bestanden met de namen .vob en .ifo en .bup)\r\n\r\n2 wat heb je precies gedaan om de film te branden?\r\nre muisklik en kopieren naar dvd brander of heb je met een programma gebrand en zo ja welk programma Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen