Ga naar inhoud

Beeldscherm valt uit


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,\r\n\r\nIk heb een probleem. Wanneer ik mijn PC en monitor aanzet, dan hoor ik hem opstarten, alleen het beeldscherm \"grijpt\" hem niet, en het lampje van de monitor blijft knipperen (als in de stand-by stand). Daarnaast hoor ik een continue \"piep\" uit de PC komen van 3 seconden, welke zich elke 2 seconden herhaalt...\r\nIk heb hiervoor de fabrikant (Medion) gebeld, en die gaf aan dat de PC defect is. \r\n\r\nTegen beter weten in, probeerde ik het gisteren weer, en prompt doet alles het... ik kon zelfs mijn bureaublad bekijken, met alles erop en eraan. Het was echter van korte duur, want na ongeveer 1 minuut viel wederom het beeld weg, met een knipperend lampje op de monitor als gevolg..\r\n\r\nMijn vraag is, ligt het probleem hier bij de grafische kaart, het moederbord of (hopelijk niet) de harde schijf? in dat geval weet ik wat ik zou moeten vervangen.. alle kabels zitten er goed in.\r\n\r\nBedankt !\r\nGroeten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...