Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2007 Delen Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik wil graag een geforce 8600 gt kopen maar ik weet niet hoeveel voeding hij nodig heeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2007 Hier je antwoord.\n\nAansluitingen\nDe 2 DVI-aansluitingen zijn zeer prettig, gezien het feit dat ik hier ook 2 DVI monitoren heb staan. Beide DVI aansluitingen zijn ook nog eens dual-link voor monitoren met een max resolutie van 2560x1600.\nEr zijn ook 2 DVI => VGA adapters meegeleverd.\nTevens is er een TV-out aansluiting die ook HD ondersteund via componenten video, maar er is ook gewoon een S-video kabeltje meegeleverd.\n\nEisen voeding\nDeze kaart heeft geen extra voeding-aansluiting en de eisen voor de gebruikte voeding zijn dan ook relatief laag (350 Watt met minimum van 18A op de 12V)\n\nVista\nSnelheid onder Vista zal nu zeker niet meer beperkt worden door de videokaart en ook de videoweergave is enorm verbeterd. Je kunt nu bijvoorbeeld een video-fragment gewoon over 2 beeldschermen laten lopen, zonder dat een deel van de weergave zwart blijft.\nOok in het wisselen van de taken in Vista (3D-weergave van alle openstaande vensters) blijft een HD-resolutie filmpje gewoon doorspelen.\nDe CPU-load tijdens de weergave... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2007 Staat over het algemeen op de doos, iets in de trant van een minimum aantal Watts dat je voeding moet kunnen leveren om die kaart soepel te kunnen gebruiken. Loop eens binnen bij een computerzaakje, zou ik zeggen, daar hebben ze er vast wel ééntje staan.\n\nMerk overigens ook op dat die schattingen doorgaans aan de hoge kant zijn, omdat veel mensen maar een B-merk voeding hebben. Met een échte goede voeding kun je vaak met wat minder af. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2007 ok bedankt (ben eigenlijk zeemeeuw_5 maar ben me vergeten uit te loggen)\r\nik heb nu 350 watt voeding, maar is het niet verstandiger om toch 400 te nemen voor het geval dat m\'n pc als ik aan het gamen ben meer gebruikt dan 350?:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 ok, bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 Wil je een 8600GT kopen speciaal voor DirectX 10 ondersteuning? Anders kun je ook een snellere nemen:\n[url]http://www.sallandautomatisering.nl/?redirect=/content/productinfo.php?pid=35217[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Bedankt! Dat bespaart me veel geld en hij is stukken sneller!\r\nAlleen heb ik nog een vraag: heb ik genoeg aan 350 watt voeding? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Ja is wel goed, als je een beetje normale kast/voeding hebt dan zal het wel goed zitten. (geen budget dus)\nVerder heb je deze kabel nodig, als je voeding redelijk oud is: (geen PCI-e kabel)\n[url]http://www.sallandautomatisering.nl/?redirect=/content/productinfo.php?pid=31707[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Volgens mij heb ik een PCI-e aansluiting. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Kijk even met cpu-z welk moederbord je hebt, dan is het snel op te zoeken.\n[url]http://www.cpuid.org/cpuz.php[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 een 8600GT heeft geen aparte PCIe stekker nodig. Maar vaak wel een Mobo met een 24pins aansluiting. let dus op dat je een voeding met een 24pins aansluiting hebt voor je moederbord\n\nverder een stevige 350watter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen