Ga naar inhoud

Foutmelding DVD branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb met Pinnacle 11 een videofilm op mijn pc gezet (de tweede)\r\nde eerste lukte perfect ook meteen op dvd gebrand\r\ntoen ik film 2 dus geheel klaar had en meteen op dvd wilde branden met de zelfde instellingen als een en op schijf maken klikte kreeg ik de volgende melding.\r\n\r\nDit bestand bestaat al\r\nwilt u het bestaande bestand vervangen\r\n\r\ndan heb ik als enige mogenlijkheid ok ok te klikken\r\ndruk ik dan weer op schijf maken klikte krijg ik weer de zelfde melding
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;337750]als het eerste [ dvd] bestand nog op de harde schijf staat ??\r\n\r\nmoet je de naam voor de 2 de dvd voor het branden veranderen \r\n\r\nen natuurlijk ook je brand programma opnieuw opstarten[/QUOTE]\r\n\r\ndit is de enigste film die ik op men hd heb de eerste was ook een heel andere met een andere naam is er al af
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;337765]DVD bestanden hebben allemaal dezelfde naam . VOB ,SUB en IFO enzo.\r\nMisschien dat in de tijdelijke map die pinnacle gebruikt deze bestanden nog staan van de vorige dvd.\r\nPinnacle zet namelijk eerst je film om naar zulke dvd bestanden en gaat dan pas branden.[/QUOTE]\r\n\r\ndeze heb ik allemaal verweiderd dus daar kan het niet aan liggen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...