Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Hai,\r\n\r\nwie kan mij helpen.\r\nIk heb sinds enkele dagen een Club3D 7600GT Nvidia videokaart.\r\nIk krijg Zwart/wit beeld op mijn TV als ik iets van mijn PC op de Tv wil zien\r\nIk heb het met een s-video kabel met scart adapter aangesloen op mijn TV.\r\nIk heb het ook met de gekleurde tulp aansluiting geprobeerd maar toen kreeg ik ook zwart/wit beeld.\r\nMijn besturingssysteem is windows Vista home premium.\r\n\r\nhelp Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2007 Klinkt alsof de output van je videokaart is ingesteld op NTSC, kijk eens wat er gebeurt als je die op PAL zet... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2007 Hallo mensen,\r\n\r\nik heb kleur op mijn TV.\r\nIk heb meerdere AV-kanalen en iemand zie dat ik de kanaal op AV s moest zetten en ja hoor ik had kleur. \r\nAllemaal bedankt tot zover\r\n\r\nJaytish Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen