Ga naar inhoud

DVD branden ??


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nik wil een aantal series op DVD branden, ik gebruik nero vision express 3.\r\nhet in elkaar zetten van de dvd lukt allemaal en als ik op burn klik dan begint hij gewoon met het proces, en hij blijft lang bezig, maar stopt toch met een foutmelding.\r\ndit zijn de laatste 3 regels van de foutmelding:\r\n[COLOR=\"SandyBrown\"][10:51:40] NeroVision HKLM\\Software\\Microsoft\\Windows NT\\CurrentVersion\\WinLogon\\AllocateCDROMs : 0 (Security Option) \r\n[11:04:25] GCHW Node removed: Microsoft Kernel Wave-audiomixer\r\n[13:57:02] GCHW Node added: Microsoft Kernel Wave-audiomixer[/COLOR]\r\n( ik heb de rest ook wel, maar dat is zo\'n lang verhaal om hier in te plakken)\r\n\r\nKan iemand hier iets mee, ligt het aan nero, moet/kan ik iets extra\'s downloaden of kan ik proberen met een ander programma te branden.\r\n\r\nals er meer informatie nodig is voor een goed antwoord hoor ik het ook graag.\r\n\r\nalvast bedankt, Noor
Link naar reactie
die melding is te lang om te plakken, het worden ruim 60000 tekens en ik mag maar 10000 tekens gebruiken.\r\n\r\nik dacht dat het een foutmelding was omdat de dvd neit gebrand is, en er een error venster kwam, en nero uitgeschakeld was. Ik had alleen de mogelijkheid om de melding op te slaan, dus dat heb ik maar gedaan, verder kon ik niets.\r\n\r\nNoor
Link naar reactie
Zou het dan niet een verkeerd gebrandde DVD kunnen zijn ?\n\nGeef eens de specificaties van je Computer op, besturingssystyeem, moederbord, processor, en wanneer het laatst gedefragmenteerd is.\n\nWaarschijnlijk moet je eerst een image-file maken, en dan pas branden.\n\nZijn er brander experts hier die een vernaggelde DVD willen verklaren ?\n(Wordt de DVD ook via een ISO file gebrand ?\n Ik heb alleen ervaring met CDr\'s.)
Link naar reactie
als je zelf iets in elkaar gezet hebt is het zowiezo verstandig om het eerst \r\nte branden naar een harde schijf map.\r\n\r\ndan kan je met een software matige dvd-speler (bv power dvd) eerst testen of ie goed is en dan branden met nero burning rom.\r\n\r\nje kan trouwens het fout raport in een .txt zetten en dan uploaden als bijlage,\r\nniet dat ik er iets mee kan :confused: maar iemand anders misschien wel
Link naar reactie
Misschien wil je wel meer op de dvd zetten dan er in werkelijkheid op past. Als het om avi file\'s gaat (divx) ,die worden tijdens het omzetten naar dvd vele malen groter !!!\nMisschien wil je menu\'s gebruiken waar fouten in zitten.\nMisschien zijn de videofile\'s niet zondermeer geschikt om er een dvd van te maken ,of zitten er fouten in zodat nero vast loopt met het overzetten naar bruikbaar dvd bestanden.\nMaak eerst eens een dvd met maar 1 aflevering er op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...