Ga naar inhoud

DVB-T Ontvanger aansluiten op Computer, Opnemen, kijken.


Aanbevolen berichten

Ik wil op mijn computer een DVB-T Ontvanger aansluiten,\r\nzodat ik een programma op kan nemen, op de HDD\r\n\r\nOok met de mogelijkheid, op de computer monitor een programma\r\nte bekijken\r\n\r\nMijn Computer.\r\nAMD Adlon 3200 2 GB Geheugen, en zeer veel ruimte vrij op de HDD\r\nVideokaart op moerderbord\r\nsount op moederbord\r\n\r\nVideokaart heeft geen SVHS, of iets soortgelijks.\r\nalleen aanluiting voor monitor\r\n\r\nWelke software, en eventueel hardware heb ik nog nodig,
Link naar reactie
Je zult een videokaart met INgang nodig hebben ,of een capture kaart ,of een tv kaart.\nEen tv kaart is de goedkoopste oplossing ,en is ook extern leverbaar.\nOok zijn er speciale apparaatjes leverbaar voor op de usb aansluiting waar je video signaal op aan kunt sluiten (meestal bedoeld voor videokamera\'s) vanaf ongeveer 50 euro.\nDe benodigde software zit er bij ,maar nero heeft misschien ook wel de optie om videosignaal rechtstreeks op te slaan.
Link naar reactie
Ik heb een kabel gekregen, om mijn DVB-T ontvanger aan te kunnen sluiten op mijn computermonitor. \r\nVan Scart naar monitoraansluiting, gewoon om eens te kijken , uitproberen. \r\n\r\nWaarom werkt dat niet !!!!!!! \r\n\r\nZijn er betere kaarten om de ontvanger aan de computer te koppelen \r\neen tv kaart is van slechte kwaliteit, en heb ik terug gebracht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...