Ga naar inhoud

Foto programma voor dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een goede nederlands-talig proggramma waar je foto\'s op dvd kan zetten. Wat wil ik ....\r\n\r\nIk heb op de bruiloft van me zus 500 foto\'s gemaakt en deze wil ik op dvd zetten. Hiervoor heb je denk ik een proggramma nodig die alles automatisch afspeelt. Ik heb met mijn canon powershot S5 ook filmpjes gemaakt die ik er op wil hebben. \r\n\r\nDus wie weet een leuk proggramma. Ik wil dit meerdere keren gebruiken omdat ik dit vaker wil toepassen in de toekomst.\r\n\r\nKan ik deze dvd ook gebruiken dan als een soort back-up. Nu schrijf ik het nog weg met gewone cd-roms.
Link naar reactie
De meeste dvd spelers spelen een dvd of cd gewoon af waar je je foto\'s naartoe hebt gekopieerd.\nOok kan je brand prg (nero of roxio) waarschijnlijk van je foto\'s een diashow op dvd of cd branden.\nProShowGold is een erg mooi prg voor diashow\'s maar is niet gratis.\nZo zijn er ook prg\'s voor dit doel van Pinnacle en van Magix.,en waarschijnlijk nog veel meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...