Ga naar inhoud

ik wil gta 5 op mijn pc spelen maar ik heb geen goede videokaart?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik wil eigenlijk gewoon gta 5 op mijn pc spelen maar ik heb een te slechte videokaart dit zijn mijn systeem specificaties: Nvidia Geforce 6800 DDR2 4 x 1GB Intel Pentuim Dual core 2.50 GHz Windows 7 ultimate 64 bit mijn budget is ongeveer €120 zelfs gta 4 doet het heel erg zwak ik weet niet welke ik moet hebben en ook op mijn systeem past wie kunt mij helpen
Link naar reactie
Hier vindt je de minimale systeemeisen, waaraan de videokaart in je computer/laptop moet voldoen om GTA 5 te kunnen spelen. En de aanbevolen (geadviseerde) systeemeisen van de spelontwikkelaars om GTA 5 goed te kunnen http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/grand-theft-auto-v/12455/?p=r Ofwel hoe meer capaciteit een videokaart in combinatie de processor heeft des te beter je een grafische sterke game kan spelen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Voor GTA 5 heb je inderdaad een redelijk sterke en goede videokaart nodig, een geschikte videokaart voor 120 euro ga je voor (in dit geval GTA 5) dus niet vinden. Hieronder is een goede optie die 100 euro duurder is maar die dan ook meteen goede prestaties levert en naar mijn ervaring GTA 5 en andere games op Medium tot High settings kan spelen. Controleer wel even of deze videokaart goed bij je andere componenten aansluit. https://www.4launch.nl/product/365556/MSI-Videokaart-PCI-e-GeForce-GTX960-Gaming-4GB/google?gclid=Cj0KEQjw2_23BRDb_qbvzK3X8M8BEiQAg87AFzY1wYNUpfpbcsPJidl3WFHUx_zI8cRwqikJKHbZkkgaAqbR8P8HAQ Verder kan ik je aanraden om misschien wat meer RAM-geheugen te nemen want ik denk dat het niet alleen aan de videokaart ligt maar ook aan je RAM, jij hebt 4 GB ram en dat is de minimum maar als je echt no lagg wil spelen raad ik je toch aan om 8 GB of meer te nemen. Als je dus een nieuwe videokaart + extra RAM-geheugen koopt dan denk ik dat je PC op alle fronten een stuk sterker word, en dus meer aankan. Ik hoop je hierbij genoeg te hebben geïnformeerd. Groetjes Gabriel
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...