Ga naar inhoud

Monitor met installatie cd rom


Aanbevolen berichten

Ik kocht afgelopen weekend een nieuwe monitor de Samsung 206 bw. Deze is voor mijn nog vrijwel nieuwe Vista pc. Op de nieuwe monitor een sticker met de vermelding certified voor Vista Premium. Na aansluiten en starten van de pc installeerde de monitor zichzelf. Na het instellen van de juiste resolutie vertaalde zich dit in een prachtig beeld. Het is ook nog mogelijk diverse instellingen te maken voor film b.v internet of tekst enz. \r\n\r\nBijgeleverd is ook nog een installatie CD-rom. Hier op een pdf handleiding die ook op de site van Samsung zelf is te downloaden. Verder Installatie drivers en tenslotte nog Natural Color en Magic Tunes. Van die beide onderdelen weet ik niets\r\n\r\nAangezien het scherm nu al goed werkt heb ik van deze CD nog geen gebruik gemaakt. Wellicht zijn er hier mensen die mij daar iets meer over kunnen vertellen. Is het nuttig deze CD te installeren of kan ik het beter laten zoals het nu is ?
Link naar reactie
[quote=Westland ICT;337815]op zo\'n cd\'tje staan ook gewoon de drivers voor een \"beter\" beeld en dat je pc weet met wat voor monitor hij communiceert.\nen bij de eigenschappen van je beeldschermresoluties kun je soms maar tot 60 hertz selecteren.\nwanneer je deze monitor drivers installeert kun je soms wel tot 150 hertz gaan.[/quote]Wat dus helemaal geen zin heeft bij een TFT scherm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...