Ga naar inhoud

dvd branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo.. Ik begin maar even met dat als ik dit niet goed heb geplaatst of als hier al duizende topics van zijn wil ik daar me exusses voor aanbieden dat ik dit heb geplaatst.\r\n\r\nMaar nu mijn vraag:\r\n\r\nIk heb een gilmoregirls season gedownload en die zou ik graag willen branden op een dvd. Nou heb ik daar totaal geen verstand van.\r\nIk heb het programma nero 7, en daar heb ik ook totaal geen verstand van. Te veel mogelijk heden.\r\nDe gilmoregirls season zijn alle afleveringen in .AVI bestand. En ik heb dvd+RW dvd\'s gekocht.\r\nHoe kan ik nou die gilmoregirls afleveringen op die dvd krijgen? moet ik hem dan eerst in een ander bestand ding zetten? en zou ik er ook een leuk menu bij maken?\r\n\r\nik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Ik zou graag goede uitleg willen want ik snap er zelf helemaal niets van:( :confused:\r\n\r\nalvast HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg BEDANKT:)
Link naar reactie
probeer het eerst eens naar een harde schijf map te branden (let op genoeg hardeschijf ruimte).\r\nga er ook van uit dat een avi veel groter wordt bij het omzetten naar dvd en dat er dus niet zoveel afleveringen op één dvd-schijfje passen.\r\n\r\nnero 7 bevat nero vision4 (als je de volledige nero hebt)\r\n\r\n[ATTACH]11138[/ATTACH]\r\nhier zie je de kwaliteit die overblijft bij 4 afleveringen , hou die dus in de gaten\r\nen probeer eens wat.\r\n\r\n[ATTACH]11139[/ATTACH]\r\nschrijf de dvd eerst naar de harddisk , test de dvd en als die dan goed is kan je \'m branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...