Ga naar inhoud

voeding te zwak?


Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem!\r\nIk heb een AMD Athlon 3400+ 64 bits met windows xp verder heb ik een Geforce 6600 GT en 1 gig geheugen. Nou wilde een aantal maanden terug de computer niet meer aan. toen is er een nieuwe voeding in gekomen. Alleen dit is maar een 300 watt voeding en niet van een gerenomeerd merk. er zat een 350 watt voeding in eveneens naamloos. Het draait allemaal prima totdat ik een spel ga spelen. Als ik battlefield 2 opstart houd hij het op een resolutie van 800*600 en alles op laag vol. maar op moment dat ik de resolutie en de andere instellingen van opschroef valt hij na ongeveer 5 minuten uit. Met mijn oude voeding kon op 1280*1024 met alles op gemiddeld normaal spelen zonder problemen. Nu is mijn vraag is de voeding werkelijk te ligd en kan ik mischien beter een 400 watt kopen van een goed merk.\r\nalvast bedankt.
Link naar reactie
Ik denk eerder dat er iets te warm wordt, en dat \'ie daardoor uitvalt.\nMet het progje [URL=\"http://www.majorgeeks.com/download4181.html\"]EverestHome(klik)[/URL]\nkun je (onder andere) je temperaturen controleren.Je vind die onder Computer>Sensors.Post die hier dan kunnen we zien of het daaraan ligt.
Link naar reactie
het probleem is opgelost!! en het heeft me geen cent gekost :)\r\nIk opende gister nog 1 keer mijn computer om te kijken welke aansluitingen er op de nieuw aan te schaffen voeding moesten zitten. en ik zag toen tot mijn grote verbazing dat bij mijn videokaart het molex stekkertje niet was aangesloten. terwijl dit vroeger wel zo was. dus die heb ik gisteren er ingeplugd en nu kon ik weer lekker gamen zonder dat hij na 5 minuten uit viel!\r\niig bedankt voor alle reacties!\r\n\r\n\r\nps. Computer word is ongeveer een maand geleden nog uitgezogen en gestoft!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...