Ga naar inhoud

windowx xp waarschuwen


Aanbevolen berichten

als ik mijn geluid aan heb staan, dan klinkt er om de minuut het Windows XP Waarschuwen geluidje.\r\nik heb al gekeken bij het configuratie scherm (geluiden en audio apparaten, geluidschema..)\r\nheb het al helemaal uit gezet, maar dat helpt dus niet.\r\nhet geluid blijf je horen, ook als ik mediaplayer aan heb, en gaat dan net zo hard als mijn muziek.\r\n\r\nwie weet wat hier aan de hand kan zijn?\r\n\r\nalvast bedankt, groetjes
Link naar reactie
[quote]als ik mijn geluid aan heb staan, dan klinkt er om de minuut het Windows XP Waarschuwen geluidje.[/quote]\r\nToevallig een Asus moederbord met Asusprobe geinstalleerd? Zoja dan zou het kunnen wijzen op een spannings of temperatuurprobleem. Als die buiten de marges komt van Asusprobe dan geeft Asusprobe een waarschuwing wat dus hetzelfde klinkt als de waarschuwingstoon van windows XP.\r\n\r\nIn dat geval zou ik even controleren wat het is. Als het de temperatuur is moet je gaan oppassen. Is het de 12v stroom die wat te hoog komt kun je bij de instellingen de marge van +10% naar +15% verhogen dan is het normaliter wel verholpen.\r\nOf gewoon een nieuwere versie van Asusprobe installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...