Ga naar inhoud

Processorkoeler


Aanbevolen berichten

Beste Forumleden.\r\n\r\nMijn pc werkt niet helemaal goed meer namelijk als de pc aanzet met de processorkoeler er helemaal vast op dan gaat mijn pc wel aan maar geeft hij geen beeld en krijgt het toetsenbord geen stroom maar als ik opstart met de koeler er los op dan doet de pc het wel.\r\nMijn vraag hoe krijg ik nu de pc helemaal aan met beeld enzo met de koeler er vast op wand de pc is een tower en moet staan maar als ik hem neerzet valt natuurlijk de koeler eraf.\r\nIk heb al geprobeert met een andere koeler erop en dan vastzetten dan doet hij het normaal en geeft hij beeld maar dan valt telkens de pc uit na ong 1 minuut.\r\n\r\nGraag jullie hulp.\r\n\r\nMaxalleblas
Link naar reactie
Uhh ik heb deze pc gister nog eens opgestart maar nu deed deze helemaal niks meer hij ging wel aan en alle fans gingen draaien maar nu geeft de pc helemaal geen beeld en ook krijgen de toetsenbord geen stroom.\nHet moederbord geeft wel een groen ledje wat betekent dat hij in orde is maar wat kan er zijn aan deze pc ?
Link naar reactie
CPU kan wel aardig wat hebben. bij mij was het ook een heel gedoe om hem erop te krijgen (met wat gekraak) bij mij ging mijn speciale cooler er niet op. \n\nmaar de standaard blokjes gaan altijd erg makkelijk hoor. (toen werkte hij mij mij gewoon) \n\nDus : is het de standaard cooler. Gewoon vastklikken en de 3/4pins aansluiting in het moederbord prikken.\n\nmaar als je je processor er in hebt en je zet de cooler erop. dan zitten de pinnetjes al in de socket. Dus kunnen ze niet afbreken\n\n\nps. mocht je beeld krijgen Check in de BIOS de Temps, en er moet een DUNNEN laag coolpasta op (tenzij standaard blokje) \nheb je nog garantie... (valt de proberen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...