Ga naar inhoud

Wachtwoord wijzigen onmogelijk?


anoniem

Aanbevolen berichten

Door de recente hack van Linux Mint forums was het voor mij nodig om op enkele andere forums waar ik dezelfde inlog/wachtwoord gebruik* mijn wachtwoord te wijzigen. Tot mijn stomme verbazing blijkt dit gewoon ONMOGELIJK op computer!totaal. Hoe kan dit op een site die nota bene claimt dat ze experts zijn? In de diverse artikelen over wachtwoorden adviseren jullie om links en rechts je wachtwoord regelmatig te wijzigen etc. maar zelf hebben jullie de boel nog niet eens op orde... Echt, als ik klompen aangehad zou hebben, zouden ze gebroken zijn. Inmiddels heb ik er voor de veiligheid maar voor gekozen om mijn profiel te verwijderen hier. Zie dit topic ook maar meer als feedback dan als een vraag, want ik denk niet dat ik hier aan het juiste adres ben om zinnige antwoorden op IT gerelateerde vragen te krijgen. *) Ik weet dat het bad practise is om wachtwoorden op meerdere site te gebruiken. Maar bij sites waar het risico beperkt is tot iemand die onder mijn naam wat spam gaat plaatsen, weegt het gemak op tegen het risico (waarbij je dus -bij iedere andere site dan- vlot genoeg je wachtwoord gewijzigd hebt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...