Ga naar inhoud

Thuislader TomTom


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, \r\n\r\nIk zat te kijken naar de prijs van een TomTom thuislader. Deze zijn zo rond de 25 tot 30 euro. Ik heb zelf thuis nog een universele adapter liggen. Die kun je instellen qua aantal volts en er zitten verschillende stekkertjes bij. \r\n\r\nOp de TomTom staat onderaan bij het oplaadstekkertje: -(0- + 5V. \r\n\r\nIk heb een stekkertje bij de adapter zitten die goed past en ik heb de -(0- + goed. De adapter kent echter alleen 1,5;3;4,5 en 6 volt. Kan ik zonder problemen de 4,5 V kiezen (omdat onderop de TomTom 5V staat)?
Link naar reactie
[quote=jwgroen;329642]Hallo, \n \nIk zat te kijken naar de prijs van een TomTom thuislader. Deze zijn zo rond de 25 tot 30 euro. Ik heb zelf thuis nog een universele adapter liggen. Die kun je instellen qua aantal volts en er zitten verschillende stekkertjes bij. \n \nOp de TomTom staat onderaan bij het oplaadstekkertje: -(0- + 5V. \n \nIk heb een stekkertje bij de adapter zitten die goed past en ik heb de -(0- + goed. De adapter kent echter alleen 1,5;3;4,5 en 6 volt. Kan ik zonder problemen de 4,5 V kiezen (omdat onderop de TomTom 5V staat)?[/quote]\n \nAls je de Tomtom, met 4,5V oplaad, dan lukt dit niet, en 6V zou ik niet aanraden, je kunt de Tomtom ook via de computer opladen, alleen duurt dit erg lang, en je moet de computer altijd aan hebben staan.\nBij de Kijkshop kost een thuislader voor Tomtom ± 25 euro, dan ga ik niet [COLOR=black]experimenteren met een andere voeding[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...