Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hoi ik heb een lankaart waar ik de driver voor moet hebben alleen wie is de producent en wat is het type?\r\n\r\nik heb een vermoeden waar dat staat en ik heb daar dus ook een foto van gemaakt \r\nzodat jullie me er mischien mee kunnen helpen.\r\n\r\nals het type/producent ergens anders staat moet je het zeggen.\r\n\r\nalvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Deze chip komt op een aantal kaarten voor. Als het goed is staat op de printplaat nog meer info. Zoek dus even naar nummers en eventueel een naam of deel van een naam of typenummer dat op de printplaat zelf staat. Dan is het ff Googlelen en heb je vaak de identiteit van de kaart te pakken. Ik deed dit vaak met netwerkkaarten uit sloop-pc\'s.\r\nps. Zo op het eerste voorzichtige zicht lijkt het een Real Tek te zijn. Maar zoek voor de zekerheid naar de nummers op de print.\r\n\r\nGreetings, Kirk
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Dat is toch al voor je gedaan? Klik die link nou maar even aan, en download de driver daar.\n\nOp die foto staat in bovenaan RTL8139D. Dat is dus een typenummer van realtek. Ik weet dat toevallig, om dat ik ook zo\'n ding gehad heb. Maar al weet je het niet, kijk maar eens wat je ziet met dat typenummer, als je het in google intikt.\n\n[url]http://www.google.nl/search?hl=en&q=RTL8139D[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...