Ga naar inhoud

Notebook batterijen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb vraag over notebook batterijen,\r\n\r\n\r\nIk heb een notebook wat is een levensduur van een batterij van een notebook..?\r\n\r\nEn mijn tweede vraag kan een notebook aan zonder batterijen en dat je gewoon de adapter aan kan zetten zodat je stroom krijgt net als een (PC) of is het anders om als je geen batterijen inzet dat het notebook met kabel ook niet werkt zolang je batterij niet insteekt werkt een notebook met voeding zonder batterijen?\r\n\r\n\r\n\r\nIk hoop hierop antwoord op te krijgen.\r\n\r\nBedankt kampers;)
Link naar reactie
Hallo kampers.\n \nDe levensduur van de accu\'s van een laptop is sterk afhankelijk van het type accu, en het gebruik van de accu. Een accu gaat langer mee als deze regelmatig onladen wordt, dus de laptop niet altijd aan de adapter gebruiken, en de laptop niet afsluiten maar in standby zetten is een goede manier.\n \nDe laptop is gewoon bruikbaar zonder accu, met de adapter.\n \nGroetjes Erik Rothuis
Link naar reactie
Ik heb een Dell Inspiron 6000 (worden volgens mij niet meer gemaakt,, bevestiging iemand?) met een 9 cell battery deze gaat 3,5 tot 4 uur mee. Het gaat er ook om wat voor programma\'s je gebruikt. Als je alleen Word gebruikt zal hij minder snel leeggaan dan als je een zware game speelt.\r\n\r\nVriendelijke Groet,,\r\nJelmer J.
Link naar reactie
Je hebt verschillende Factoren :\n\nA: De batterij zelf \nB: De laptop, het verbruik van een Office laptop met celeron kan 5 uur zijn, terwijl een game laptop met een videokaart met moeite 2 uur mee gaat.\nC: gebruik, Soms even helemaal ontladen en in een keer opladen\n\nMaar na 5 jaar heeft je accu het altijd wel gehad en is vaak gewoon helemaal levenloos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...