Ga naar inhoud

Film overzetten van compact vhs naar pc?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nDit is de eerste keer dat ik hier een vraag post, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb nog een compact vhs camera van jvc liggen (GR-FXM37), jaartje of 6 a 7 oud. Ik wil graag de filmpjes die ik hiermee gemaakt heb overzetten naar mijn pc. Weten jullie of dit mogelijk is? En wat heb ik hier voor nodig?? Het enige kabeltje wat er bij zit heeft a/v in en uit, meer niet. Suggesties??\r\n\r\ngroet,\r\n\r\nDorieke
Link naar reactie
dutch-online: Nee helaas, alleen een kabeltje met aan beide kanten een audio en video stekkertjes. Zijn er wel usb kabeltjes die aan 1 kant een audio en video stekkertje hebben en aan de andere kant een usb stekkertje??\r\n\r\nphvvdb: Wellicht dat die al wel in de pc zit maar dat weet ik niet zeker, ga ik bekijken. Dank voor je link!
Link naar reactie
Als je een tv kaart hebt (waar je ook tv mee op de pc kunt kijken) dan kun je daar je kamera of vhs recorder op aansluiten ,en met de bijbehorende prg (van de tv kaart) je video opnemen .\nOok zijn er exerne apparaatjes die je op de usb aansluit en waar je je kamera of vhs recorder op aan kunt sluiten.\nMaar als je niks hoeft te bewerken is een standalone dvd recorder de goedkoopste en beste oplossing. Zo\'n ding heb je al voor minder dan 100 euro ,en de kwaliteit is beter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...