Ga naar inhoud

dia / slideshow


Aanbevolen berichten

[B][/B]hoi,\r\nik ben op zoek naar een geavanceerd en goed werkend programma om een [SIZE=\"3\"][B]slideshow[/B][/SIZE] (diashow) te maken. technieken zoals PIP vind ik noodzakelijk en ook dat de snelheid van de pan / zoom van een uitsnede naar een andere uitsnede (in een foto) in te stellen is. ter vergelijk, photostory 3 voldoet absoluut niet. ik denk wel aan bv studio ultimate (versie 10 of 11) van Pinnacle (eigenlijk video-editing programma) maar ik hoor daar slechte berichten over.\r\nwie heeft (professionele) ervaring met slide- diashows en wie kan mij hierover informeren?\r\nherman
Link naar reactie
[quote=kieshunter;322605]je kan pinecla gebruiken maar die is prijzig \nen movie maker zie je heel snel dat het movie maker is en is zeer beperkt \nen nero kan het ook mee en is ook erg mooi \n \nsuc6[/quote]\n \nPinacle ?? Nero ?? Moviemaker ??\nEr wordt hier wel om een echt goed prg gevraagd.\nEn als je pinacle al prijzig vind moet je helemaal nergens aan beginnen en gewoon ouderwetse dia\'s gaan maken.
Link naar reactie
bij googelen merk je dat er veel op de markt is maar als je specifieke info wilt, krijg je die alleen door het uit te proberen. en van sommige hoor je slechte reacties, zoals pinnacle (onstabiel) dat videosoftware heeft aangepast aan dia\'s/foto\'s. verder zijn er nog \'Studio Magix\' , \'Ulead Videostudio\' en heb ik gehoord van \'Sony Vejas\' (moet ik nog uitzoeken)\r\nik heb \'proshow gold v. 2.6\' uitgeprobeerd en dat is redelijk. nu schijnt er ook nog een \'[B]proshow producer v. 3[/B]\' te zijn. maar die krijg ik niet te pakken. verder bestaan er ook nog diaporama\'s, dat zijn (professionele) programma\'s waarmee je een \'ouderwetse\' klankbeeld kunt maken, zoals \'M.Objects\' en \'Wings platinum\'.\r\nmaar ik heb graag nog wat reacties van ervaringen met diverse programma\'s, zoals producer 3.0 en [B]\'picturetoexe v. 5.00\'[/B]. ik wil graag elk deail in de hand hebben en uiteraard een goed beeld en stabiel programma
Link naar reactie
[quote]u schijnt er ook nog een \'[B]proshow producer v. 3[/B]\' te zijn. maar die krijg ik niet te pakken[/quote]Als je de andere posten had gelezen, wist je dat deze al is geadviseerd... En... die krijg je echt wel te pakken als je um netjes koopt hoor...\n\nHeb je de demo op die site eigenlijk wel bekeken? Super programma!
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gebruik al een tijdje eerst de Gold maar daarna de Producer v. 3 en moet wel toegeven..., de Gold is heel goed maar de Producer is toch m\'n favoriet geworden voor Photo-Slides en op de 2e plaats de Gold.\r\nUlead Moviefactory heb ik ook..., versie 3..., maar de Photo-Slide ervan vond ik te beperkt...mischien dat de 6-versie nu meer en/of betere opties heeft gekregen....?\r\nMet de 3 kon je in ieder geval de achtergrondmuziek/-geluid niet editen.\r\n\r\nProbeer es de trial van de Gold of Producer zou ik zeggen..., daar kan je jouw geluid wel editen. Heeft geen eigen edit programma doch je kan in de opties een edit programma opgeven (die je op je pc geinstalleerd hebt...) dan wordt ie in combinatie met de Gold-/Producer-programma gebruikt.\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...