Ga naar inhoud

geen recorder geinstalleerd


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Heb zelf ook het probleem gehad maar na veel zoeken ben ik eruit !!! Had je de vraag nog steeds openstaan of heb je de oplossing al gevonden??\r\n\r\nLaat anders even weten wat je al wel gedaan hebt om het op te lossen...?\r\n\r\nZie niet staan dat het conflict tussen Roxio en Nero (en de-installatie van een ervan) de oplossing was voor je???
Link naar reactie
Ga mijn oplossing gelijk maar even publiekelijk maken bedacht ik me. Wel zo netjes als anderen met hetzelfde probleem een oplossing zien staan die ze kunnen proberen!!\r\n\r\nVoor mij werkte het prima en het kostte me uren om het probleem op te lossen. Ook de upper en lowerfilters verwijderd en veel updates van roxio geprobeerd maar uiteindelijk kwam de oplossing via de site van de Roxio-community na mijn vraag nogmaals in het engels op te zoeken (dat helpt echt... meer verwijzingen!!!)\r\n\r\ndownload onderstaand bestand en volg de instructie die ik erbij heb gecopieerd. Opnieuw opstarten en voilla... daar is de recorder weer terug! Wel gek dat veel mensen INEENS dit probleem krijgen? Ben er nu nog niet uit waarom ineens dit probleem zich aandiende???\r\n\r\nmaargoed:\r\n\r\n. Download pxengine1_08_34a.exe \r\n[url]http://patches.sonic.com/PX/pxengine1_08_34a.exe[/url]\r\n2. installeer het programma\r\n3. start de computer opnieuw op\r\n4. start Roxio EMC & the recorder wordt weer herkend !!\r\n\r\n[B]BAAT HET NIET DAN SCHAAD HET NIET EN HET IS ZO WEER GE-DEINSTALLEERD[/B]
Link naar reactie
[QUOTE=Core2extremer;336383]Ga mijn oplossing gelijk maar even publiekelijk maken bedacht ik me. Wel zo netjes als anderen met hetzelfde probleem een oplossing zien staan die ze kunnen proberen!!\r\n\r\nVoor mij werkte het prima en het kostte me uren om het probleem op te lossen. Ook de upper en lowerfilters verwijderd en veel updates van roxio geprobeerd maar uiteindelijk kwam de oplossing via de site van de Roxio-community na mijn vraag nogmaals in het engels op te zoeken (dat helpt echt... meer verwijzingen!!!)\r\n\r\ndownload onderstaand bestand en volg de instructie die ik erbij heb gecopieerd. Opnieuw opstarten en voilla... daar is de recorder weer terug! Wel gek dat veel mensen INEENS dit probleem krijgen? Ben er nu nog niet uit waarom ineens dit probleem zich aandiende???\r\n\r\nmaargoed:\r\n\r\n. Download pxengine1_08_34a.exe \r\n[url]http://patches.sonic.com/PX/pxengine1_08_34a.exe[/url]\r\n2. installeer het programma\r\n3. start de computer opnieuw op\r\n4. start Roxio EMC & the recorder wordt weer herkend !!\r\n\r\n[B]BAAT HET NIET DAN SCHAAD HET NIET EN HET IS ZO WEER GE-DEINSTALLEERD[/B][/QUOTE]\r\n\r\nMisschien een wat late reactie maar, het blijkt dat als ik de pc opnieuw opstart hij de recorder weer \"spontaan\" herkent . Toch dank voor je tip.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...