Ga naar inhoud

you tube filmpje in windows moviemaker film


Aanbevolen berichten

Geacht forum,\r\n\r\nik heb een film van mijn camcorder bewerkt in windows moviemaker. In deze film heb ik een klein filmpje geplaatst afkomstig van youtube. Het filmpje van youtube is van mindere kwaliteit dan de rest van de film. Echter als ik het youtube filmpje in een klein formaat houdt is het wel behoorlijk te volgen. Is er een programma of een hulpprogje van internet te downloaden die er voor zorgt dat het youtubefilmpje in een klein formaat weggeschreven wordt binnen de rest van de film bij het branden naar dvd ?\r\n\r\nIk hoop dat jullie een oplossing weten, alvast bedankt.
Link naar reactie
Een videobewerkingsprogramma gaat uit van een bepaalde resolutie en past alle beelden daar op aan.\r\n\r\nWat je moet hebben is een programma dat (zwarte) randen aan het youtube-filmpje kan toevoegen, opdat het dezelfde resolutie krijgt als de beelden uit je camcorder. Je zou eens kunnen kijken of het programma VirtualDub hiervoor mogelijkheden heeft.\r\n\r\nEen andere mogelijkheid is het youtube-filmpje als \'overlay\' aan de bestaande film toevoegen. Van deze overlay kun je vervolgens zelf het formaat bepalen. Een soort Picture in Picture dus. Als achtergrond kun je vervolgens zelf een andere film, foto of achtergrondkleur instellen.\r\nIk geloof niet dat dit mogelijk is met behulp van Movie Maker. Je zult dan moeten kijken naar een meer uitgebreid videobewerkingsprogramma. Deze zijn helaas niet gratis.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...