Ga naar inhoud

tijdelijke map niet te vinden


Aanbevolen berichten

Hallo \r\nIk heb een bestand gedownload, wat heel snel ging.\r\nDus weet ik niet de naam van het bestand.\r\nWel weet ik dat het in mijn tijdelijke map moet staan.\r\n\r\nNu heb ik in map opties verborgen bestanden en mappen weergeven aangevinkt.\r\nMaar nog is mijn\"tijdelijke map\"niet te vinden met de zoek optie.\r\n\r\nweet iemand raad?\r\n\r\nbusdriver
Link naar reactie
Met welke browser heb je het gedownload? Daar kun je in de opties vinden waar je bestanden naar toe worden geschreven (als het tenminste een download is dat je bewust hebt binnengehaald). Kijk voor de zekerheid eens op je bureaublad, daar wordt ook wel eens iets standaard naar toe geschreven.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[QUOTE=dutch-online;314973]als je wel de naam weet .. gebruik de optie zoeken in het start menu[/QUOTE]\r\n\r\neuhm...\r\n\r\nik heb onlangs mijn pc geformateert en ik denk da ik van belange ni alles heb trug geinstaleerd en nu zit ik met het probleem dat als ik iets instaleer dat da snel gaat en naar tijdelijke map word gedownload (met eender welke instalatie zelfs windows installer :s en ik vind nergens die map:o\r\n\r\nzelfs niet met de zoeker \r\nhoe moet ik dit oplossen en weet iemand hoe ge juist moet formateren en hoe ge alles weer kunt instaleren zoals tervoren\r\n;)\r\nmvg rabbitkeutel:p\r\n\r\nx
Link naar reactie
[quote=Obelix71;431264]Je krijgt (dus) geen melding/vraag waar je een bestand wilt opslaan, maar de download begint \"spontaan\". Volgens mij is dat aan te passen in het register, zodat je de vraag krijgt of je wilt openen, opslaan of annuleren. Weet zo alleen niet (meer) waar/welke registersleutel het is :-([/quote][LIST]\n[*]Go to Start -> Run -> type [B]regedit[/B] and enter\n[*]Go to HKEY_CURRENT_USER\\ Software\\ Microsoft\\ Internet Explorer\n[*]Create a new [B]String value[/B] with key [B]Download Directory[/B] and set the value to a valid directory (ex: C:\\Download) * if this key already exists, just modify the value[/LIST]Niet exact wat Obelix71 bedoeld maar wel met hetzelfde doel en resultaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...