Ga naar inhoud

Hoe plaats je een 'effect' in Video Ulead Studio 10


Aanbevolen berichten

Hai,\r\n\r\nIk heb zojuist het programma Video Ulead Studio versie 10 op mijn pc geïnstalleerd.\r\nEen aantal jaar geleden had ik een oudere versie van het programma, en toen had ik hetzelfde probleem als waar ik nu op stuitte.\r\n\r\nIk begrijp hoe het programma werkt, ik weet alleen niet hoe ik een \'effect\' in de \'timeline\' moet plaatsen. Het programma geeft aan dat ik een van de effecten die worden weergegeven, naar de timeline moet slepen, tussen twee foto\'s in. \r\nIk sleep me suf, maar ik kan die effecten nergens plaatsen. Dat wil zeggen, niet tussen de foto\'s of enig andere balk onderin het scherm.\r\n\r\nKan iemand die met het programma overweg kan mij uitleggen hoe ik dit moet doen?\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\ngroetjes\r\nTesz
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heb je nog steeds last van het probleem?\r\n\r\nJe moet met de volgende zaken rekening houden:\r\nEr zijn \'transitions\' welke tussen foto\'s en video\'s geplaatst kunnen worden in de tijdbalk\r\nEn je hebt \'video filters\' die je op foto\'s en video\'s moet plaatsen in de tijdbalk.\r\n\r\nJe kan kiezen tussen twee weergave-varianten van de tijdbalk, één die meer thumpnails laat zien van de verschillende clips (handig als je een fotoshow maakt) en een waarbij de de relatie tot de tijd duidelijker is weergegeven. De namen van de knoppen heb ik zo niet paraat.\r\n\r\nKom je zo verder?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...