Ga naar inhoud

Pinnacle Studio Moviebox USB


Aanbevolen berichten

Hallo!\r\n\r\nIk heb een groot probleem en hoop dat iemand mij hier mee kan helpen...\r\n\r\nIk heb een aantal oude videobanden die ik moet bewerken en vervolgens omzetten naar dvd.. Ik heb nu de pinnacle studio moviebox usb aangesloten op de videorecorder en op mijn computer.. Mijn computer zelf ziet wel dat de moviebox is aangesloten op de copmuter.. maar als ik wil capturen in bijvoorbeeld pinnacle studio 10 of adobe premiere pro dan werkt het niet.. premiere ziet het kastje uberhaubt niet.. pinncale ziet het wel, alleen zegt dat er geen juist invoersignaal is en dat het wellicht aan de kabels ligt.. Nu heb ik nieuwe kabels gehaald en die aangesloten.. Maar weer precies hetzelfde probleem....\r\n\r\nWeet iemand hier de oplossing voor mij??
Link naar reactie
Mischien dus gewoon verkeerd aangesloten.\nOp je video recorder sluit je mischien een scart adapter aan ,waar drie tulp stekkers in kunnen.\nMisschien is dit wel een INgang adapter ,in plaats van een UIT gang.\nHaal een verloop kabel met aan een kant een scart plug en aan de andere kant 6 tulpstekkers. Dan heb je zowel de in als de uitgangen (de uitgangen heb je dus nodig)\nVeel mensen maken deze zelfde fout ,omdat ze een scart addapter gebruiken die bij een spelcomputer of bij een video camera zit gebruiken. Dit is een Ingang addapter en geen uitgang.\nDat adobe premiere het kastje niet ziet is volgens mij heel normaal ,want een professioneel videomontage prg wordt niet gebruikt om via de usb video op te nemen. Daar zal ook geen driver aan helpen. Usb capturen gaat meestal alleen met het bijgeleverde prg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...