Ga naar inhoud

Ipod : video met ondertiteling


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nBen al een tijdje bezig om ondertiteling onder films te krijgen. Ben nu zover dat ik met DVD Flick, DVDtjes kan branden. Maar nu wil ik graag dat ik films op mijn Ipod Video kan zetten met ondertiteling. Ik heb de ondertiteling al gedownload en het videobestand is een AVI bestand. Is het mogelijk om de ondertiteling zeg maar \'\'vast\'\' in het bestand te zetten. En zo ja hoe doe ik dat en met welk/welke programma\'s.\r\n\r\nAlvast bedankt,
Link naar reactie
Ja hoor dat is geen enkel probleem, daar in tegen is het er weer afhalen van de subs niet mogelijk (dat je het alvast weet).\r\n\r\nMoet eerlijk zeggen dat ik het zelf nog nooit gedaan heb, maar ik weet zeker dat het met deze link gaat lukken.\r\nHeb hier zelf al erg veel kunnen leren. Dus alle credit gaat naar de makers van de site.\r\n[url]http://www.divxstart.com/?show=helpcentre[/url]\r\nklik hier op een divx / xvid film ondertitelen\r\nen dan op \"Voor de degenen die de ondertitel permanent in de videostream wil zetten\"\r\n\r\nsucces
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...