Ga naar inhoud

Een beeld over een film plaatsen


Aanbevolen berichten

Hoi, mijn probleem is dat ik gewoon een afbeelding over een film stukje moet plaatsen. Deze moet over heel het scherm komen, dus niet enkel een deel van de film bedekken. De muziek van de film moet wel blijven doorgaan. Hoe kan ik dit het snelst en het eenvoudigst doen?\r\n\r\nAlvast veel dank,\r\ngroetjes,\r\ntchembado
Link naar reactie
[QUOTE=tchembado;310773]Hoe kan ik dit het snelst en het eenvoudigst doen?\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nfoto afdrukken (printen) op het gewenst formaat en op de juste tijd voor de tv houden.;) ;) \r\n\r\nik zou zelf denken dat dit moet met een dvd bewerkings programma.\r\ngeluid van de film rippen\r\nfilm knippen foto er tussen en dan de rest van de film er aan.\r\nen dan het geripte geluid er weer onder zetten ipv het orginele geluid. ( moet je wel je geluid weer sync krijgen)\r\n\r\nmaar het kan ook zijn dat ik niet goed begrijp wat jij nou wil, dus graag wat meer info.
Link naar reactie
Als je werkt met Adobe Premiere of Final Cut Pro of Liquid (of elk ander willekeurig bewerkingsprogramma) dan bestaat je audio en je video uit verschillende spoeren. Het bovenste spoor is het beeld dat je ziet op tv. Dus als jij een film hebt op het tweede spoor, en je zet een plaatje op het eerste spoor, speelt die dus altijd het tweede spoor af, maar waneer je iets op het eerste spoor zet, speelt hij dat af. De muziek blijft gewoon doorlopen omdat die ook weer op een ander spoor zit.\r\n\r\ngroetjes, Ewald
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...